Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:13
Goedenavond Tweakers :)

Ik heb een .pano bestand per email gekregen. Het is een foto. Weet verder ook niet hoe hun het openen.
Krijg dat ding niet geopend. Het is volgens mij een Quicktime Panorama VR foto maar met de image viewer krijg ik hem niet geopend. Andere tooltjes gevonden met google geven; ''no param found'' of -BAD
Het bestand zelf is denk ik niet beschadigd, tooltjes waren 360panoviewer, Qt picture Viewer en PANOtoVR.
Weet iemand een gratis/trial programma wat hiervoor geschikt is ? Bedankt ;)

Jim

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

http://www.ptgui.com/download.html
http://www.autopano.net/en/
misschien; maar met quicktime zou het moeten werken; wat is de grootte van de file?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Jim423
2.11MB is het bestand.
Voor quicktime heb ik misschien nog een plugin nodig, maar dit weet ik niet zeker.
Die programma's zijn om ze aan elkaar te stitchen en niet om pano files te bekijken volgens mij.

Quick Tour
The Quick Tour shows how to create a panorama using PTGui.

Autopano moet je kopen.

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

[google=open .pano] had je ook de nodige tooltjes opgeleverd, en ook wat voor type bestand het precies is.

http://www.all-in-one.ee/~dersch/ zou het ook moeten doen.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Jim423
Wiethoofd schreef op maandag 21 september 2009 @ 20:59:
[google=open .pano] had je ook de nodige tooltjes opgeleverd, en ook wat voor type bestand het precies is.

http://www.all-in-one.ee/~dersch/ zou het ook moeten doen.
Uiteraard heb ik al gezocht. PT Viewer geeft echter een wit venster als ik het bestand open.

Edit: Heb nu autopano trial, het is nu een autopano file geworden.
Alleen hij wilt nog steeds niet openen :\

[ Voor 12% gewijzigd door Jim423 op 21-09-2009 21:26 ]

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09 09:10
Waarom denk je dat het bestand zelf niet corrupt is?
Dingen als witte schermen , -BAD en no param found zouden mij doen denken dat het bestand corrupt is.

Battle.net tag

• Jim423
Omdat het gewoon als bijlage is opgestuurd, en het bij de tegenpartij blijkbaar wel werkt.
Heb nog nooit meegemaakt dat bijlage corrupt is geraakt dus vandaar. Maar het is mogelijk natuurlijk :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Hernoem 'em en stuur het terug, dan weet je of de ander het nog kan openen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:43
Je kan natuurlijk ook even vragen met welke software de verzender die pano heeft gemaakt en/of kan bekijken. Is misschien wel zo makkelijk.

• Jim423
Ja probleem is dat ik hem voor mn vader moet openen. Die heeft hem weer van iemand dus gaat niet zo makkelijk helaas. Maar kan ook zijn dat ze me gewoon project bestand hebben gestuurd ipv de afbeelding, aangezien hij nergens mee wilt openen. Dus ik denk dat ik het maar opgeef :P
Moeten ze maar jpg gebruiken..

Pagina: 1