Toon posts:

TV stream van FOX

Pagina: 1
Acties:
  • 325 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Is er misschien een website waarop FOX gestream word? want vandaag begint het nieuw seizoen van house MD en die wil ik graag zien.

http://www.fox.com/

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Je weet dat, als er een stream zou zijn, de uitzending om een uur of 2 s'nachts NLse tijd te zien is?

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-03 12:33

Brons

Fail!

Nee. Het is zo ver ik weet niet mogelijk om een live stream te zien van Fox. Lijkt mij ook niet handig want prime time is hier midden in de nacht. Overigens zijn er wel veel mensen die minder legale wegen bewandelen om series eerder te kunnen kijken.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Brons schreef op maandag 21 september 2009 @ 20:02:
Nee. Het is zo ver ik weet niet mogelijk om een live stream te zien van Fox. Lijkt mij ook niet handig want prime time is hier midden in de nacht. Overigens zijn er wel veel mensen die minder legale wegen bewandelen om series eerder te kunnen kijken.
Wat was er ook al weer illegaal aan downloaden dan ?

Iperf

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-03 12:33

Brons

Fail!

Je hebt gelijk, series downloaden is niet illegaal. Ik doelde echter meer op de T.net policy waardoor wij hem niet kunnen helpen.

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
fish schreef op maandag 21 september 2009 @ 20:06:
[...]
Wat was er ook al weer illegaal aan downloaden dan ?
In NL niets, maar in USA wel iets (afaik)...
Oftewel Fox zal dit nooit officieel aan gaan bieden en dan blijf je dus afhankelijk van illegale uploaders, deze doen het weer niet als niemand het download dus feitelijk moedig je het plegen van een illegaal feit in een ander land aan...

Zo beter gezegd dan...

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Gomez12 schreef op maandag 21 september 2009 @ 22:12:
[...]

In NL niets, maar in USA wel iets (afaik)...
Oftewel Fox zal dit nooit officieel aan gaan bieden en dan blijf je dus afhankelijk van illegale uploaders, deze doen het weer niet als niemand het download dus feitelijk moedig je het plegen van een illegaal feit in een ander land aan...

Zo beter gezegd dan...
Euh, ja klopt. en toch ben ik voorlopig niet strafbaar 8) het is een schande :P

Iperf

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 september 2009 @ 20:00:
Hallo,

Is er misschien een website waarop FOX gestream word? want vandaag begint het nieuw seizoen van house MD en die wil ik graag zien.

http://www.fox.com/
google
torrents
how to -O-

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-03 14:08

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Mja, als die streams er al legaal zouden zijn, dan is dat waarschijnlijk alleen maar te bereiken met een amerikaans IP adres (of via een amerikaanse proxy).

Maar hoe dan ook: Dit heeft helemaal niets met Netwerken te maken. Je zal gewoon moeten wachten tot de serie in NL wordt uitgezonden.

Edit: Nog welkom op GoT Kees :)

Let er even op dat we van de gebruikers verwachten dat ze iets meer inzet tonen, i.p.v. meteen een topic te openen op GoT. MOcht het echt nodig zijn, meldt dan even wat jezelf al geprobeerd en gevonden had, en waarom dat voor jou niet werkte.

Lees a.u.b. de Het algemeen beleid nog eens goed door, en ook de verschillende FAQ's van de verschillende subfora voordat je daarin post.

[ Voor 41% gewijzigd door Equator op 22-09-2009 08:58 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.