Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
ik heb problemen met mijn internet... elke keer als ik bij opera iets invoer is google wel te bereiken maar verder niks.. hij geeft ook elke keer een fout melding aan... en als hij t af een toe een beetje doet duurt t enorm lang voordat hij iets geladen heeft...

Weet iemand iets meer hierover?

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 19:37

Tags NL

Harmful or Harmless?

Wat voor toestel heb je? Wat voor provider heb je? Wat is die foutmelding dan? Enz...

[ Voor 19% gewijzigd door Tags NL op 21-09-2009 18:04 ]

https://powershellisfun.com

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
smallbil, welkom op GoT :)

Je bent helaas veel te onduidelijk. Omdat we afhankelijk zijn van de informatie die jij ons geeft, moet je veel specifieker zijn. Bijvoorbeeld, over welke telefoon hebben we het hier, wat voor internetabonnement heb je op je telefoon, wat voor foutmelding krijg je uberhaubt, wat betekent deze, hoe staat het met je instellingen, heb je daar al wat mee geprutst of dingen aangepast, geeft Google nog relevante informatie of heb je misschien al wat met de zoekfunctie gevonden.

Kortom, we kunnen hier weinig mee dus het zou handig zijn als je je topicstart uitbreidt. Dan kunnen we je veel beter helpen :)

Daarbij pas ik ondertussen je titel alvast even aan, zodat het iets beter beschrijft waar het over gaat :Y)

[ Voor 12% gewijzigd door RoD op 21-09-2009 18:06 ]

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:00

Sick Nick

Drop the top!

Laat me raden, vodafone? Zelfde probleem hier, internet werkt alleen als ik de telefoon instel op GPRS ipv 3G. Lekker handig omdat ik nu via de laptop online ben, gaat heerlijk ranzig traag. Omgeving rotterdam trouwens.