Toon posts:

Muis probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om een oude p166mmx van een vriend van mij. Hij heeft van muis gewisseld en sindsdien kan die 'oude molen' geen enkele muis meer vinden. Heb allerlei (seriele) muizen geprobeerd, bios gereset, win98 opnieuw geïnstalleerd, maar steeds de melding bij het opstarten van windows dat er geen aangesloten muis gevonden kan worden. Er zijn geen conflicten! en de seriele poorten vind ie wel. Ik kan wel een modem op de seriele poorten aansluiten die meteen gevonden wordt door windows!? Ik snap er niets meer van? |:(

Iemand?

Verwijderd

Euhm je COM poort stuk? Het ding waar je de muis insteekt stuk? Of euhm ja iets met de drivers maar dat kan niet. Ergens iets stuk moet wel denk ik

Verwijderd

Topicstarter
Com poort stuk??? huh?
Ik begin wel te vermoeden dat er iets stuk is, hij heeft de muis vervangen toen de computer aanstond|:(, dat is ook niet zo goed toch?

Verwijderd

euhm ja ik denk dat dat net zo is als bij een printer af te raden maar bij PS2 mag het wel geloof ik ik heb het toch al vaak gedaan maar bij COm ook hoor. Maar zou wel kunnen dat er daardoor een of ander voknje is overgeslagen en kaputt ofzo ik weet er nie zo veel vanaf waar zijn die echte genieen hier?

Verwijderd

Topicstarter
helluuuppp!!!:? iemand?