Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

Ik heb een probleempje met XP, ik heb iets verkeerds gedaan dat blijkt en nu denk ik dat het aan de drivers ligt.

Systeem:

Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E8400 @ 3.00GHz
Kingston Valueram/2GB 800MHz DDR2 DIMM (2x)
Asus VGA EN9800GX2 PCIE 2.0 1GB DDR3
Antec TruePower Quattro/850W 24p ATX 12v 80mm
Logitech G15
Logitech Mx518

Windows wil niet meer verder starten na het logo nadat ik de drivers had veranderd van de LAN, dus ik probeer
via veilige modus in de computer te komen voor systeemherstel maar bij het inlogscherm blijkt dat ik geen muis en toetsenbord kan bedienen. Ik heb geprobeerd een andere muis, andere usb poorten, PS2 poort (verloopstekker en PS2 muis) maar kan nog steeds niks doen. Windows cd en dan repareren met fixboot of fixmdr mocht ook niet baten. Ben even ten einde raad en hoop dat julle me kunnen helpen. Alvast bedankt.

Edit: in bios staat usb legacy support enabled.

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:32

ricardo246

Life's what you make it!

Dit al geprobeerd?:
XP cd erin, opstarten en dan de herstel optie kiezen (Optie R geloof ik).

I have no special talent. I am only passionately curious.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het geprobeerd ik druk dan R in en dan kom ik in de herstelconsole en daar heb ik fixboot en fixmdr
al ingevoerd maar helpt niet.

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:25
Bedoel je niet fixmBr? En ook even met chkdsk gekeken of de schijf nog in orde is?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

Topicstarter
Ja bedoel die MBR en chkdsk ook gedaan en daaruit bleek dat de schijven nog goed zijn.

Ik denk dat het aan de drivers ligt van me muis en tobo maar hoe ik dat ongedaan kan maken? Als ik
in veilige modus kan komen met alleen een muis voor systeemherstel dan is alles weer goed.