Ubuntu 10.04 LTS 'Lucid Lynx' laat Gnome 3 nog links liggen

Pagina: 1
Acties:

• hostname
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:53
Alle overige versies van Ubuntu, waaronder het volgende maand te verschijnen 9.04 Karmic Koala, worden om de zes maanden uitgebracht en kennen een kortere ondersteuningsperiode.
Volgende maand komt niet 9.04, maar 9.10 uit (die wel Karmic Koala als codenaam heeft).

Verder staat dat sabdfl (hoewel correct) aan het begin van de 3e alinea een beetje alsof er nog wat opvulling van tijdens het maken is blijven staan.

• Dimitri R
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-01 09:32
9.10 idd ipv 9.04, fixed & dank. Sabdfl is educatief bedoeld, niet als opvuller. Miljonair had ook gekund.

Abort Retry Fail?

• hostname
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:53
Dimitri R schreef op maandag 21 september 2009 @ 16:47:
Sabdfl is educatief bedoeld, niet als opvuller. Miljonair had ook gekund.
Ja, dat snap ik. Bedoelde alleen dat het eerste wat bij mij opkwam toen ik dat zag was dat het was blijven staan. Dat je eerst een dummy tekst had gemaakt, en die dan had ingevuld maar was vergeten een woordje weg te halen. Je komt de afkorting ook niet dagelijks tegen, dus vandaar ;)

Verwijderd

Op serverniveau moet 10.04 (...) door gebruik te maken van, in de woorden van Shuttleworth, 'de goede horizontale schalingseigenschappen van Debian'.
Wat wordt hier in vredesnaam mee bedoeld? Ik weet dat Tweakers een nerdsite is, maar dat voor een iets breder bereik imho wel wat beter uitgelegd kunnen worden. Ik heb echt geen flauw idee wat dit nou betekent. Maw: wat wordt er bedoeld met 'goede horizontale schalingseigenschappen' ?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2009 19:27 ]

• Dimitri R
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-01 09:32
Dat zijn de woorden van onze miljonair, waarbij hij doelt op dat het relatief eenvoudig zou zijn om meer Ubuntu-servers in bijv. een cluster op te nemen, iets wat handig is voor cloud computing.

Abort Retry Fail?