Mijn iMac (early 2008) heeft problemen met sleep. Ik had het altijd al met Leopard. Het probleem was daar dat mijn iMac soms bijvoorbeeld om 3 uur 's nachts uit de sleep kwam om te vertellen dat mijn draadloze toetsenbord (van Apple) disconnecte ofzo. De batterij was dan altijd rond de 45% vol. Heel irritant dus dat je iMac hiervoor uit sleep komt. Ik heb toen ingesteld dat mijn iMac niet kan waken door het toetsenbord of door de muis, maar dan alsnog deed hij het.
Nu met Snow Leopard heb ik een ander probleem (heb het probleem die ik bij Leopard had nog niet gehad maar zal vast weer komen). Als ik op de knop van mijn iMac druk om hem in slaap te brengen, valt hij ook in slaap. Maar na 2 seconden gaat hij meteen weer aan om meestal weer te zeuren over de muis die disconnecte (die is ook draadloos en van Apple). Na vaak 4 keer drukken blijft hij in slaap. Als ik hem uit slaap haal doet hij het meestal, maar ook vaak werkt mijn muis dan niet meer en moet ik hem een aantal keer opnieuw aanzetten.
Erg irritant dus! Meer mensen met het probleem?
Nu met Snow Leopard heb ik een ander probleem (heb het probleem die ik bij Leopard had nog niet gehad maar zal vast weer komen). Als ik op de knop van mijn iMac druk om hem in slaap te brengen, valt hij ook in slaap. Maar na 2 seconden gaat hij meteen weer aan om meestal weer te zeuren over de muis die disconnecte (die is ook draadloos en van Apple). Na vaak 4 keer drukken blijft hij in slaap. Als ik hem uit slaap haal doet hij het meestal, maar ook vaak werkt mijn muis dan niet meer en moet ik hem een aantal keer opnieuw aanzetten.
Erg irritant dus! Meer mensen met het probleem?