Hoi , ik heb een vista premium pff .
Hp pavilion dv7 2050ed 32bit pff .
Link van flaptop is
http://h10025.www1.hp.com...&product=3939013&lang=nl&
Nu heb ik altijd mijn full hd lcd 2 de scherm van samsung 102 cm aangesloten op mijn flaptop .
Nu heb ik hem niet altijd mijn 2 de scherm op op pc kanaal staan .
Maar bijvoorbeeld op tv (iptv)
Het is dan vaak lastig als ik iets geopend heb in scherm 1 (hoofdscherm) , en hij perongeluk in scherm 2 lcd tv opend , hoewel ik hem niet op pc kanaal heb aanstaan .
Dus moet ik eerst tv lcd op kanaal van de pc zetten voor ik hem te pakken heb .
Nou was der vraag is er een programma die het oplost .
Bijv - 2 de scherm lcd tv klein weergeven op hoofdscherm 1 , en kan bedienen via dat mini venster .
- of een program dat mijn 2 de scherm kan afschakkelen zonder hdmikabel te verwijderen .
Nu heb ik mijn flaptop met hdmi kabel op mijn full hd lcd tv samsung .
Maar ik heb gezocht op dit forum en op internet maar ik kan er bar weinig over vinden .
Wel heeft mijn samsung tv pip dan kan ik tv in video kijkken maar heeft windows dat ook .
Als ik een iets heb gevonden meld ik het op deze site .
Of is er een ander idee
Hp pavilion dv7 2050ed 32bit pff .
Link van flaptop is
http://h10025.www1.hp.com...&product=3939013&lang=nl&
Nu heb ik altijd mijn full hd lcd 2 de scherm van samsung 102 cm aangesloten op mijn flaptop .
Nu heb ik hem niet altijd mijn 2 de scherm op op pc kanaal staan .
Maar bijvoorbeeld op tv (iptv)
Het is dan vaak lastig als ik iets geopend heb in scherm 1 (hoofdscherm) , en hij perongeluk in scherm 2 lcd tv opend , hoewel ik hem niet op pc kanaal heb aanstaan .
Dus moet ik eerst tv lcd op kanaal van de pc zetten voor ik hem te pakken heb .
Nou was der vraag is er een programma die het oplost .
Bijv - 2 de scherm lcd tv klein weergeven op hoofdscherm 1 , en kan bedienen via dat mini venster .
- of een program dat mijn 2 de scherm kan afschakkelen zonder hdmikabel te verwijderen .
Nu heb ik mijn flaptop met hdmi kabel op mijn full hd lcd tv samsung .
Maar ik heb gezocht op dit forum en op internet maar ik kan er bar weinig over vinden .
Wel heeft mijn samsung tv pip dan kan ik tv in video kijkken maar heeft windows dat ook .
Als ik een iets heb gevonden meld ik het op deze site .
Of is er een ander idee
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2009 15:52 ]