Toon posts:

2De scherm (lcd) klein weergeven op 1ste scherm,hoofdscherm

Pagina: 1
Acties:
  • 322 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi , ik heb een vista premium pff .
Hp pavilion dv7 2050ed 32bit pff .
Link van flaptop is
http://h10025.www1.hp.com...&product=3939013&lang=nl&
Nu heb ik altijd mijn full hd lcd 2 de scherm van samsung 102 cm aangesloten op mijn flaptop .
Nu heb ik hem niet altijd mijn 2 de scherm op op pc kanaal staan .
Maar bijvoorbeeld op tv (iptv)
Het is dan vaak lastig als ik iets geopend heb in scherm 1 (hoofdscherm) , en hij perongeluk in scherm 2 lcd tv opend , hoewel ik hem niet op pc kanaal heb aanstaan .
Dus moet ik eerst tv lcd op kanaal van de pc zetten voor ik hem te pakken heb .
Nou was der vraag is er een programma die het oplost .
Bijv - 2 de scherm lcd tv klein weergeven op hoofdscherm 1 , en kan bedienen via dat mini venster .
- of een program dat mijn 2 de scherm kan afschakkelen zonder hdmikabel te verwijderen .
Nu heb ik mijn flaptop met hdmi kabel op mijn full hd lcd tv samsung .
Maar ik heb gezocht op dit forum en op internet maar ik kan er bar weinig over vinden .
Wel heeft mijn samsung tv pip dan kan ik tv in video kijkken maar heeft windows dat ook .
Als ik een iets heb gevonden meld ik het op deze site .
Of is er een ander idee _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2009 15:52 ]

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:59
Verwijderd schreef op maandag 21 september 2009 @ 15:49:
Hoi , ik heb een vista premium pff .
Hp pavilion dv7 1050ed 32bit pff .
Pff?
- of een program dat mijn 2 de scherm kan afschakkelen zonder hdmikabel te verwijderen .
Dat kan toch gewoon bij je beeldscherminstellingen? :) Met Ultramon kun je het nog wat toegankelijker maken ook.

[ Voor 14% gewijzigd door Xander op 21-09-2009 15:55 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Topicstarter
Ja das V E T T ik hem ati readen .
En kan alleen betaalde voor vista krijgen .
Downloaden van piratebay of is het toch ergens gratis .
:]

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

basisschool?

Cititzen of Ladonia

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:59
Wat doe je met hem? :?

(Kom op, probeer eens iets leesbaars te schrijven. :S Als je bedoelt wat ik denk dat je bedoelt dan kun je volgens mij al in je Catalyst Control Panel dit soort profielen aanmaken.)
En kan alleen betaalde voor vista krijgen .
En dan? Je laptop en televisie waren vast ook niet gratis. Je kunt altijd een demo-versie downloaden om te kijken of je er wat aan hebt natuurlijk.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-05 14:50

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Probeer het nu eens leesbaar?

Last.fm | Code Talks

Verwijderd

Ik heb een Ati kaart.
Ik gebruik de profiles-manager om verschillende profielen aan te maken en daar hotkeys aan te koppelen.
Zoeits:
Pc-only - Ctrl-Alt F1
Pc-tv - Ctrl-Alt F2
Tv-Pc - Ctrl-Alt F3
TV-only - Ctrl-Alt F4

Dan kan je ook nog eens programma's laten opstarten via zo'n hotkey... zo start ik dus XBMC op mijn tv op door op CTRL ALT F te drukken. Dan gaat hij op tv-only en start daarna xbmc.

Via ultramon kun je dit ook, maar mijn ervaring is dat dat niet feilloos werkt. De ati profiles manager werkt hiervoor beter.

Zet de instellingen zoals je wilt voor je verschillende doeleinden, en sla dat steeds als profiel op.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2009 16:45 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:23

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Sydney, je posts zijn heel moeilijk leesbaar. We verwachten op GoT geen hoogstaande literaire taalgebruik, maar je hebt alleen jezelf ermee als anderen niet snappen wat je precies probeert te zeggen.

Het kan ook heel goed zijn dat je slordige taalgebruik verklaart waarom je zelf niets hebt kunnen vinden. Een mens snapt misschien wel ongeveer wat je bedoelt, maar een zoekmachine is veel dommer. Dat is gelijk ook waarom we vragen dat je niet alleen zegt *dat* je gezocht hebt, maar ook waar en waarop. Dan kunnen wij met je meedenken en je tips geven waarmee je het volgende keer zelf kunt. Dat doe je niet, en dan wordt een topic al snel helpdeskerig.

Tenslotte is het op GoT not-done om te vragen naar manieren om zonder te betalen aan software te komen waar normaal wel voor betaald moet worden. Wij willen geen warez-uitwisselbord worden.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.