Actievoorwaarden Center Parcs

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-04 18:21
Ik zat te kijken naar een boeking voor Centerparcs in December om even met z'n tweeén ene paar dagen helemaal geen flikker te hoeven doen. Nog nooit in Centerparcs geweest, maar nu zag ik op de site de volgende aanbieding:

http://www.centerparcs.nl...placement=teaser_S_Midden
oftewel:
100 euro korting als je nu boekt.

Vervolgens ben ik de online reservering gaan invullen en ik heb een VIP cottage voor 2 personen gekozen. Vlak voordat ik wou bevestigen zag ik dat de 100 euro korting er niet bij stond. Ik terug gegaan en een ander (4-persoons) cottage ingevuld. Daar kreeg ik wel 100 euro korting, maar daar heb ik niks aan, want dan heb ik een 4-persoons, minder luxe, cottage.

Ik heb toen op de aktie-voorwaarden geklikt in het bovenstaande linkje en daar stond het volgende:
Geldig:
# Voor alle parken in Nederland, België, Duitsland en Frankrijk
# Voor aankomsten t/m 29 januari 2010
# In combinatie met Friends voordelen, m.u.v. Franse parken
# Voor een weekend, midweek of weekverblijf

Niet geldig:
# Voor Eden cottages, woonboten, boomhuizen
# In combinatie met 15% Jonge Gezinnen, Kids of 55+ korting
# In combinatie met Vroegboekkorting
# In combinatie met andere speciale acties, waardebonnen, kortingen of de DrieDubbelDeal

Algemene actievoorwaarden:
# Een contante uitbetaling van de korting of Friends Voordelen is niet mogelijk
# De cottagehuur is exclusief reserveringskosten, toeristenbelasting en overige gemeente heffingen
# Wijzigingen onder voorbehoud
toon volledige bericht
Uit deze voorwaarden zie ik dat mijn keuze voldoet hieraan. Ik heb geen Eden-cottage of vroegboekkorting o.i.d.

Dus heb ik de telefoon opgepakt en daar meldde de mevrouw me dat het niet geldt voor 2-persoons cottages. Toen ik vroeg waarom zei ze dat dit soort acties voor een selecte groep cottages is en dit in hun map met actievoorwaarden staat die ze daar heeft liggen. Op mijn vraag hoe ik dat terug kon vinden op de website had ze geen antwoord. Toen bekeken we samen de website en toen zei ze dat bij de actievoorwaarden op de website niet alle actievoorwaarden staan die normaal gelden en dat het (citaat) ...wel altijd een beetje een puzzelwerkje is omdat niet alles op de site staat....

Ben ik nou gek of heb ik gewoon recht op 100 euro korting? Ik boek online met de actievoorwaarden die ik daar terugvind. Het zal me aan me reet roesten of ze ergens een map hebben liggen met algemene actievoorwaarden. Als ik die nergens terugvind hoe kan ik daar dan ooit van op de hoogte zijn?

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-05 14:56
Tsja, wat wil je doen, er een rechtszaak van maken?

Wellicht kun je vragen naar haar manager en het hem voorleggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Bigfoot schreef op maandag 21 september 2009 @ 15:35:
Tsja, wat wil je doen, er een rechtszaak van maken?
Natuurlijk niet. Als je zo denkt kan je alles wel over je kant laten gaan. Maar ik vind 100 euro mislopen een beetje gaar, als ik er wel recht op heb volgens de website, maar niet volgens de telefoniste die ergens een map heeft liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcalibur
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-06 23:13
Waarschijnlijk staat er een regeltje dat ze hun best doen om de informatie op de website zo volledig mogelijk te maken, maar dat het kan afwijken. Daarnaast werkt het reserveringsformulier wel goed, dus dat klopt wel :)

Morgen zijn de voorwaarden op de website waarschijnlijk aangepast in overeenstemming met de map. En dan klopt alles weer :)

Designer | Developer | Director | Photographer | LARPer | Geek | Male | 39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Okee, ik vroeg me namelijk niet af welke stappen ik kon ondernemen, maar of ik misschien wat over het hoofd zag.

Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Wat je het beste kan doen om zodoende nog minder geld te betalen is een Mystery Weekend boeken!
M'n vriendinnetje en ik gaan binnenkort een weekend weg in 'n 2 persoons cottage voor 130,- dat is nog 'n stuk minder! :)

[ Voor 22% gewijzigd door CLB op 21-09-2009 16:57 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Erikje_
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-06 08:23

_Erikje_

Tweaker in Spanje

gewoon bellen. kan je ook nog een extra korting proberen lost te peuteren })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Li0nHeart
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 28-05 13:48
Op de website staat vast wel ergens een disclaimer waarin dit soort dingen ondervangen worden.

Dus je hebt helaas gewoon pech ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Kan je niet gewoon een 4 persoonscottage doen? Die zijn volgens mij niet veel duurder

Ik heb vorig jaar ook zo'n aanbieding gehad, met zijn tweeen in een 4persoonscottage is wel heel chill

edit: topic goed gelezen 4 persoons is minder luxe

[ Voor 12% gewijzigd door Slasher op 22-09-2009 13:07 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik ken centerparcs vrij goed (zelf ruim 5 jaar gewerkt), en ik kan je eigenlijk alleen maar aanbevelen om de minder luxe 4 pers cottage te pakken. Waarom? Simpel. Als je kijkt naar welke luxe je er bij hebt, heb je daar in een weekend niet zo heel veel aan. Lang niet alles van die luxe ga je ook gebruiken. Vaatwasser misschien, maar als je toch geen flikker wilt doen ga je gewoon uit eten. Verder misschien een extra TV op de slaapkamer, maar TV kijken kan ook in de woonkamer.

Groot voordeel van de 4 pers is echter dat je 2 slaapkamers hebt, waar je bij de 2pers een slaapruimte hebt die door een gordijn oid afgeschermd is. Voldoet op zich, maar als je toevallig een keer thuis wilt gourmetten (thuis eten arrangement, ca EUR 15 pp uit mijn hoofd) stinkt de hele slaapkamer. Met een deur heb je daar een stuk minder last van :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Kun beter naar Landal gaan, is goedkoper heb je je 100,- weer verdiend.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Uhm ja.. Blijf lekker gezellig thuis en bespaar alles..?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Maar NeoMe heeft wel een punt. Landal is wel een stuk goedkoper en volgens mij niet per definitie slechter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Dat klopt, de Roompot parken zijn ook leuk en cheap.. of de Katjeskelder..
TS vraagt toch duidelijk om Centerparks en zijn voorwaarden en niet naar 'op zoek naar 'n vakantiepark'..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-06 06:57

Sen

<-->

CLB schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 13:20:
Dat klopt, de Roompot parken zijn ook leuk en cheap.. of de Katjeskelder..
TS vraagt toch duidelijk om Centerparks en zijn voorwaarden en niet naar 'op zoek naar 'n vakantiepark'..
Niet naar de katjeskelder gaan. Ik wil rust......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:59

SmartDoDo

Woeptiedoe

offtopic:
Past wellicht net iets beter in SF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjeuh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07-2024

Jantjeuh

zei iets zinnigs..

Sen schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 14:43:
[...]

Niet naar de katjeskelder gaan. Ik wil rust......
offtopic:
Offtopic: Waarom is de katjeskelder dan niet zo rustig? Ben er zelf een keer geweest in oktober en we hadden weinig last van kabaal/gedoe om ons heen. Prima (betaalbare) luxe en (rust)comfort. Ben zelf overigens wel erg gesteld op rust op vakantie, en klaag dus snel, dus daar zal het zeker niet aan hebben gelegen. Maar dit zal wel per persoon en per situatie verschillen :Y)

[ Voor 7% gewijzigd door Jantjeuh op 22-09-2009 22:46 ]

• Marxje1981
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-06 12:08
Waarschijnlijk omdat Sen daar zelf zit ;)
have fun....

I have the body of a god, shame it's a buddha......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Vandaag in Radar (zie uitzendinggemist binnenkort) over de 50%-actie van Centerparcs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Anoniem: 69767 schreef op maandag 28 september 2009 @ 21:02:
Vandaag in Radar (zie uitzendinggemist binnenkort) over de 50%-actie van Centerparcs.
Waar ging dat dan over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102836

Ik heb het vanuit een ooghoek gezien. Er was dus een 50% actie, waarbij werd gezegd dat deze ook in de herfstvakantie geldig was. Echter, in de voorwaarden stond dan weer 'met uitzondering van de periode 17 oktober - 7 november'. En dat is dus precies de periode waarin de herfstvakantie valt.

Dit was blijkbaar het derde achtereenvolgende jaar dat ze dot ze doen: Radar had Center Parcs weer gebeld en die gaven een domme reactie: 'als jullie daar aandacht aan besteden, beschouwen we dat maar als reclame'. Tja, dat laatste lijkt me toch niet ;).
Pagina: 1