waarom heeft de Geforce 2 GTS geen..

Pagina: 1
Acties:

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:12
Digital Vibrance Control?

Ik heb het gezien bij iemand en de kleuren zien er een stuk mooier uit.

betaal je 2,5 keer zoveel voor een geforce 2 GTS zijn de beelden van de MX veel mooier!!! :(

Kan ik nog niet zoiets toevoegen met een progje ofso???

• RelaXXinG
iemand enige reactie?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:38

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik heb een paar dagen een Asus 7100 gehad, en ik kan je vertellen dat dat Digital Vibrance Control gewoon een slappe marketing term is, en dat het technisch geen ene RUK voorstelt. Het is gewoon een simpele kleuren verzadigingsaanpassing die je zelf ook kunt doen met de Red, Blue en Green levels op je monitor. Het klinkt leuk, maar het is geklopt lucht. Ik mis het echt niet op m'n GTS ;)

Bij de Asus drivers kun je dergelijke correcties op zo'n beetje elke videokaart instellen. Gamme correctie, RGB levels, etc. Maar ik vind altijd dat de monitor gewoon goed afgesteld moet zijn. Videokaart is helemaal default bij mij, en ik heb alles aan de monitor gecorrigeerd wat er maar te corrigeren viel. Perfect beeld voor fotobewerking, DVD (hoewel je die natuurlijk toch op je TV kijkt), etc.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• RelaXXinG
Waarop moet ik dan letten als ik mijn kleuren instel voor games?

Ik weet zo niet welke kleuren ik dan moet aanpassen.

Het zou makkelijker zijn als er een programma is die voor de bekendere games bepaalde instellingen heeft.

toch? :)