Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:43

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Topicstarter
Beste medetweakers,

Ik maak me een beetje zorgen over mijn huidige koeler, een Asus ArcticSquare voor Socket AM2, mijn cpu wordt namelijk zo rond de 50 graden idle, nou weet ik niet of die waardes helemaal kloppen want de temperatuur van de cores zelf liggen een stuk lager rond de 30 graden idle.

Maar deze koeler wordt al een beetje oud en graag zou ik een nieuwe willen, alleen nu is er zo veel aanbod qua processor koelers en ik wil wel eens weten wat jullie ervaringen zijn met verschillende lucht koelers, geluid / prestatie / prijs etc.

Ik heb zelf wel wat lovende verhalen over de Scythe Mugen 2 gelezen, maar uit reviews komt de ThermalRight120 toch het beste uit de bus en ik weet niet of die past ivm. de heatpipes op mn Asus Crosshair moederbord :$

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crahsystor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:06
ik weet niet of die past ivm. de heatpipes op mn Asus Crosshair moederbord :$
Ga naar thermalright.com en kijk bij de TRUE 120 onder compatibility zou ik zeggen....

[ Voor 0% gewijzigd door Crahsystor op 21-09-2009 16:35 . Reden: typo ]

Addicted to silent computing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:43

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Topicstarter
Hmm ik zie wel een systeem ergens die dus inderdaad een Crosshair heeft met een Thermalright TRUE Black 120.

Dan moeten we dat maar doen :)

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8