iTunes 9: iPhone beheren zonder Internet connectie

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:33

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Topicstarter
Ik heb een pc zonder internet en wil graag mijn iPhone beheren onder iTunes. iTunes blijft echter klagen dat;

iTunes could not connect to the iTunes Store.

Gevolg is dat ik niets met mijn iPhone kan doen. Weet iemand of dit probleem is te omzeilen?

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 11:20
Dit is een nieuwe iPhone? Want de eerste keer dat je je iPhone wilt gebruiken moet je hem activeren in iTunes. En dat gaat inderdaad via internet.

Als hij eenmaal geactiveerd is zou je geen internet meer nodig moeten hebben.
Je zou het activeren dus bij iemand anders moeten doen.

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 21:03
Hmm iTunes zou gewoon bruikbaar moeten zijn, ook als de iPhone niet geactiveerd is (mijne gekocht tijdens 3 daags onderhoud van t-mobile).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:33

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Topicstarter
Ik heb het probleem al weten op te lossen. Alleen de allereerste keer als de iPhone aangesloten is moet iTunes even op het Internet kijken of alles klopt. Daarna werkt het vanzelf.

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 11:20
Vanx schreef op donderdag 24 september 2009 @ 20:31:
Hmm iTunes zou gewoon bruikbaar moeten zijn, ook als de iPhone niet geactiveerd is (mijne gekocht tijdens 3 daags onderhoud van t-mobile).
Klopt, iTunes werkt ook gewoon. Maar je kunt je iPhone niet gebruiken/beheren als deze niet geactiveerd is. En dat is dus het probleem geweest. iTunes zal namelijk serienummer en dergelijke naar Apple sturen en aan de had daarvan de simlock (de-)activeren...

People who live in glass houses shouldn't throw stones.