Nvidia control panel optie verdwenen van bureaublad

Pagina: 1
Acties:

• fstieger99
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-05 17:14

fstieger99

www.Isaia.it

Topicstarter
Hallo

Ik zit met het voglende probleem:

Ik heb met zon register file van guru3d geprobeerd het Oude Nvidia control panel optie terug te krijgen.
Het heet EnableOldNV.reg

Helaas is dit jammerlijk gefaald en erger nog, normaal krijg je als je met je rechtsmuisknop op het bureaublad klikt, zon menutje met Nvidia control panel erin. Deze optie is nu compleet verdwenen.

Kan iemand me helpen deze weer terug te krijgen

Wat heb ik al gedaan

-Un en herinstall huidige driver
-Un en herinstall nieuweste driver 20/'09/09 van Nvidia website.
-Nvidia driver cleaner gedraaid

Helaas geen oplossing.

The Sartorialist

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:52

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Wat je kan doen is even de huidige driver verwijderen, nvidia driver cleaner draaien, ccleaner draaien of een andere registry cleaner en dan opnieuw de nieuwste drivers installeren want dit lijkt me een registry foutje ergens dat bij de uninstall niet wordt weg gehaald :)

www.maartendeboer.net

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:38
Systemsteel herstel/recovery? tevens maak je altijd een een backup van registry voor je zoiets doet....

Verwijderd

Is die driver cleaner altijd wel nodig dan, ik gooi altijd de drivers over oudere drivers heen en het maakt helemaal niets uit bij mij, ik zou dus gewoon de nieuwe drivers downloaden en over de oude drivers heen zetten,
als goed is hoef je dan ook niet meer je pc opnieuw op te starten met de huidige drivers

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2009 13:58 ]

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Verwijderd schreef op maandag 21 september 2009 @ 13:57:
Is die driver cleaner altijd wel nodig dan, ik gooi altijd de drivers over oudere drivers heen en het maakt helemaal niets uit bij mij, ik zou dus gewoon de nieuwe drivers downloaden en over de oude drivers heen zetten,
als goed is hoef je dan ook niet meer je pc opnieuw op te starten met de huidige drivers
Lezen... Dat heeft ie al geprobeerd. :|

Als je gewoon je drivers update kan dat meestal wel, maar hier is er toch echt meer aan de hand hoor. Dus proberen wat vipeax en Phas0r zeggen, moet wel helpen lijkt me.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Verwijderd

Of gewoon naar het control pannel gaan via het control pannel en een snelkoppeling er van maken niet zo moeilijk lijkt mij

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:22

Format-C

Tracing Rays

Kan je niet gewoon in het register zoeken naar die sleutel en hem verwijderen?

Of de waarde ervan veranderen?

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• fstieger99
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-05 17:14

fstieger99

www.Isaia.it

Topicstarter
Phas0r schreef op maandag 21 september 2009 @ 13:55:
Wat je kan doen is even de huidige driver verwijderen, nvidia driver cleaner draaien, ccleaner draaien of een andere registry cleaner en dan opnieuw de nieuwste drivers installeren want dit lijkt me een registry foutje ergens dat bij de uninstall niet wordt weg gehaald :)
Hey gozert. Deze volgorde werkte perfect, TY dit topic kan gesloten worden.

The Sartorialist

Pagina: 1