Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is niet iets wat direct iedereen aan gaat maar de gemiddelde tweaker zal het toch intressant vinden.

http://www.nationalevacaturebank.nl/vac/3291153/

Dit ruikt naar Google Streetview. Ik woon zelf niet in die omgeveing maar als er mensen zijn die parttime een paar centjes bijwillen verdienen, doe het. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-08 23:13

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Cyclomedia maakt al jaren 360 graden foto's. Heeft niks met Google te maken.

Edit: bv Funda gebruikt het. Klik op een cameraatje en kijk naar de Stopera (waar ik nu zit, zie je me zwaaien?).

[ Voor 58% gewijzigd door ajhaverkamp op 21-09-2009 13:50 ]

This footer is intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:27
CycloMedia doet iets soortgelijks als Google Streetview, maar volgens mij staat het verder los van elkaar ;)

edit:

@boven: :'(

[ Voor 12% gewijzigd door Carpento op 21-09-2009 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jammer :( Mjah toch een intressante job om in de avond uurtjes een paar centen bij te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:27
Ja, maar de avonduren zal alleen in de zomer zijn gok ik, de opdrachtgevers zitten volgen mij niet echt op nachtfoto's te wachten :p

[ Voor 3% gewijzigd door Carpento op 21-09-2009 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in (meende) de Volkskrant wel eens een interview gelezen met iemand die zo'n functie had. Het schijnt een stuk stressvoller te zijn dan mensen in eerste instantie verwachten. Hij had regelmatig aanvaringen gehad met bestuurders achter hem die vonden dat hij door moest rijden, aanrijdingen kwamen ook regelmatig voor omdat mensen er niet op bedacht zijn dat een voertuig langzaam rijdt en elke 10 meter stopt op de openbare weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Interessante job? De hele tijd in een auto zitten en elke 10 meter stoppen, 2 sec. wachten en vervolgens weer optrekken is iig niet mijn definitie van interessant.

edit:
En ja, ik heb meermalen zo'n auto gezien, dus ze stoppen wel :z

[ Voor 18% gewijzigd door Voutloos op 21-09-2009 16:06 ]

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:02

Gotiniens

Fairly odd Tim

Stoppen ze elke 10 seconden? volgens mij rijden ze gewoon langzaam door hoor. Ik heb al eens eerder auto's zien rijden. Volgens mij ook van cyclomedia, en de reden gewoon door zover ik me kan herinderen. Elke 10 sec stoppen lijkt me ook ontzettend gevaarlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:41

BCC

Die ik gezien heb stoppen en hebben de alarmlichten aan.

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze stoppen inderdaad om de paar meter. Die auto's hebben ook de nodige waarschuwingsstickers om achterop rijdend verkeer daarvoor te waarschuwen :) Niet mijn baantje, maar leuk als je daar in de buurt woont. Verwacht alleen niet dat het alleen in de avonden is, nee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:50
SG->WI

En ter verduidelijking van het beleid: TS is niet betrokken bij de vacature en op zich is het soort werk wel discussiewaardig en enigszins in scope van t.net gezien de (online) toepassingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-08 23:13

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Het staat ook op de auto dat hij steeds stopt :)
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2653/3940546375_9263ac7fe8.jpg
Ik betrapte hem in mijn straat op 13 april 2006.

This footer is intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-08 11:59

Mike2k

Zone grote vuurbal jonge! BAM!

Volgens mij kan dit nog best gevaarlijk werk zijn....

* Mike2k denkt aan omvergereden verkeersregelaars...

You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
omvergereden verkeersregelaars vergelijken met een cyclomedia 'coureur' in een auto? beetje vreemde vergelijking niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-08 11:59

Mike2k

Zone grote vuurbal jonge! BAM!

flashin schreef op maandag 21 september 2009 @ 19:59:
omvergereden verkeersregelaars vergelijken met een cyclomedia 'coureur' in een auto? beetje vreemde vergelijking niet?
Nou, vind ik niet...mensen in het verkeer zijn egoistisch en als er een verkeersregelaar in de weg staat rijd je deze omver....als er een auto in de weg rijd, bots je er tegenaan of trek je de chauffeur eruit...

You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dat is bij lange na nog niet normaal gedrag hoor. :> Als je daar bang voor bent kan je uberhaupt niet meer met een gerust hart je huis verlaten. ;)

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Fastex schreef op maandag 21 september 2009 @ 20:06:
[...]

Nou, vind ik niet...mensen in het verkeer zijn egoistisch en als er een verkeersregelaar in de weg staat rijd je deze omver....als er een auto in de weg rijd, bots je er tegenaan of trek je de chauffeur eruit...
Ik hoop niet dat je je echt zo gedraagt op de weg. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lijphoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 31-03 08:43
Ik vraag me af in hoeverre dit soort dingen eigenlijk wel mogen... Ik bedoel zomaar stoppen op de openbare weg, daar moet men zeker een vergunning voor hebben?
En dat er op de auto's werkverkeer staat... Mag dat ook zomaar of moet je hiervoor nog aan bepaalde eisen voldoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 16:09

Sosabowski

nerd

lijphoofd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 13:35:
Ik bedoel zomaar stoppen op de openbare weg, daar moet men zeker een vergunning voor hebben?
Waarom? Op een snelweg mag je niet stoppen op de rest van de Nederlandse wegen is het gewoon nog legaal. Waarom denk je dat je daar een vergunning voor moet hebben? Er stopper dagelijks duizende auto's op de Nederlandse wegen.

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:43
Stoppen!? Dat is achterlijk dan.

Afgelopen jaar kwam ik in Noorwegen zo'n auto van Google Streetview tegen, die heeft gewoon een stevige constructie op het dak staan met 8 (ofzo) camera's in alle richtingen, die fotograferen continu en alles tegelijkertijd. Niks stoppen, gewoon met 60-80km/u doorrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:20

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Sosabowski schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 13:46:
[...]

Waarom? Op een snelweg mag je niet stoppen op de rest van de Nederlandse wegen is het gewoon nog legaal.
Ra ra wat betekent dit bord
Afbeeldingslocatie: http://www.chielie.nl/gfx/pictogrammi_200_verkeer_verbod_stilstaan.gif

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:03

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Toevallig kwam ik gisteren ook zo'n streetview auto tegen. Geen idee of het van Google was, er stond iig niet groot Google op.
Hij reed gewoon 60 (in een 60 zone), had zijn alarmlichten aan en achterop had hij een rij oranje lampen die ook knipperden.

Ik heb even gezwaaid, misschien zie ik mezelf binnenkort terug op Google ;)

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb idd ook wel eens voor en achter zo'n 'Street View' auto gereden. Die stopte echt niet hoor. Sterker nog, die kachelde stevig door woonwijken heen. Inderdaad zo'n ding met 8 camera's erop. Als hij op dat moment ook daadwerkelijk foto's aan het maken was (en dat lijkt me wel, hij reed een rondje door een woonwijk) sta ik er ook een paar keer op :P Was in Lunetten, Utrecht.

[ Voor 0% gewijzigd door Plague op 25-09-2009 11:35 . Reden: En nu pas zien dat het topic al 2 dagen oud was :X ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

lijphoofd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 13:35:
Ik vraag me af in hoeverre dit soort dingen eigenlijk wel mogen... Ik bedoel zomaar stoppen op de openbare weg, daar moet men zeker een vergunning voor hebben?
Hmm, dus om te parkeren (is ook stoppen immers) moet je een vergunning hebben? En hoe tank je dan, rijdend? Want je moet toch ook stoppen om te tanken.

En bij een rood verkeerslicht rijd je ook gewoon door, want je mag immers niet stoppen?

En als een vrachtwagen ergens moet lossen, moet hij dat onder het rijden doen ofzo?

In andere woorden: waarom zou je niet mogen stoppen op de openbare weg? Behalve dan op plekken waar het expliciet is verboden middels borden of regels? :?

Ik hoop dat je je rijbewijs nog niet hebt :P

[ Voor 3% gewijzigd door wildhagen op 25-09-2009 11:36 ]

Virussen? Scan ze hier!

Pagina: 1