Toon posts:

Verbruiken ongebruikte insteekkaarten stroom?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Altijd wel een beetje natuurlijk.

Ik loop eng dicht op de rand van voeding tekort (1 keer per 2 weken een HD die uitvalt =) maar dat is ongeacht of ik single of dualhead draai (tnt2ultra agp en v3 3k pci)

Om alle zeilen bij te zetten kan ik die v3 natuurlijk uit mn kast rukken (dualhead draai ik momenteel niet en was ook niet van plan dat weer te doen gezien XF4.0.2 allemaal hondekots op mn 2e display maakt als ik in xinemara modus start *D))

Dus vandaar mn vraag. Eet dat v3-tje zn normale portie watt's als ie niet gebruikt word. Kon op t web hier ook niks over vinden eigenlijk *D

Verwijderd

Wat voor voeding heb je?

230? dan maar snel een 330 of liever een 400 watt voeding: ben je gelijk van je problemen af :P

En kun je nog een tijdje voort ook :)

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Als je hem niet gebruikt hoeft ie ook geen data door te pompen dus geen bakken stroom te vreten lijkt me.
Nu vraag ik me af of die kaart wel het probleem is.. Je zou ook eens aan een grotere voeding kunnen denken natuurlijk ;).

de betaler vervuilt

• mvdejong
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

Controllers gebruiken altijd wat stroom, maar of dat veel verschilt tussen actief en passief hangt erg van de specifieke controller af.
Voor zware videokaarten geldt zeker dat het rust-vermogen zeer veel kleiner is dan het werk-vermogen, dus als dat kleine beetje uitmaakt op je configuratie, dan balanceer je nog steeds op een draadje. Andere voeding is ook mijn advies.

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large