De temperatuur van mn mobo schiet erg omhoog als ik de kast dichtheb, dus ik wilde er graag wat extra koelers inhebben. Ik heb er intussen op de standaard plaatsen 2 bijgeplaatst. Nu heb ik ook nog zo'n slotje koeler, maar als ik die ook zo gebruik, neemt ie 2 pci sloten en zit ie nog erg inefficient. Daarom wil ik m graag verticaal ten opzichte van mn pci kaarten hebben. (zie plaatjes)
Dit is waar ie moet komen: links van de pci kaarten is nog ruimte voor een verticaal geplaatste koeler

De koeler zelf:

En dit is een close-up van waar ie moet komen

Nou ben ik niet echt een keesmodder, maar dit moet me denk ik nog wel lukken
Maar kan iemand me vertellen hoe ik dit het best kan doen? een stuk eruit zagen/boren en dan de koeler erin schroeven ofzo door dat kromme stukje recht te buigen?
Of efficienter: De koeler eraan ophangen (dus alleen een gleufje maken bij het potloodstreepje en daar het kromme ding indoen) of is dat slecht voor de airflow omdat je daar dan nog een stuk kast met gaten voor hebt?
Graag wat informatie. (en misschien info over benodigd materiaal?)
Dit is waar ie moet komen: links van de pci kaarten is nog ruimte voor een verticaal geplaatste koeler
De koeler zelf:
En dit is een close-up van waar ie moet komen
Nou ben ik niet echt een keesmodder, maar dit moet me denk ik nog wel lukken
Of efficienter: De koeler eraan ophangen (dus alleen een gleufje maken bij het potloodstreepje en daar het kromme ding indoen) of is dat slecht voor de airflow omdat je daar dan nog een stuk kast met gaten voor hebt?
Graag wat informatie. (en misschien info over benodigd materiaal?)
edit:
foutje
foutje
Localhost is where the heart is