[AS 3.0] Flash actionscript 3.0 probleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

ik heb een probleempje met as3.0

wij krijgen een setvariable door uit een javascript bestand. genaamd: "Item(nummer)Text". In as 2.0 konden we doormiddel van _root.Item(nummer)Text heel makkelijk de texten binnenhalen in een flash bestand.

Nu is dat niet meer mogelijk in as 3.0 omdat _root over het algemeen verdwenen is. Maar nu heb ik geen flauw idee hoe ik de texten moet binnenhalen in flash as 3.0.

Kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TechSmurf
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 09:45
SetVariable bestaat niet meer in AS3. Je moet ExternalInterface gebruiken. Google is je vriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
we gebruiken ook setvariable.
asp file: Anim.Setvariable('Item1Text','blablabla');

maar hoe moet ik dat aanpassen zodat flash het begrijpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:36

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Wat heb je nu zelf al geprobeerd aan te passen? Wat lukte daar niet mee? Welke foutmeldingen heb je gekregen en als laatste: toen je google gebruikte naar aanleiding van de post van TechSmurf kreeg je geen bruikbare resultaten?

Aka: je kan prima zelf opzoeken wat je zou moeten doen. Hier op GoT gaan we er dan ook vanuit dat je dat doet en wat zaken probeert voordat je een vraag stelt. Dit lijk je nu niet te doen. Als je dat hebt gedaan dan kan je wat meer informatie geven over de zaken die mis gaan e.d.

Ook zit je op de verkeerde plek. Flash en AS topics horen in Webdesign, Markup & Clientside Scripting en niet in Programming. Dat staat overigens gewoon uitgelegd in Waar hoort mijn topic?.

Move -> WEB

[ Voor 20% gewijzigd door Creepy op 21-09-2009 11:57 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjilp
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Tsjilp

RS[I]ds

ExternalInterface is idd the way to go, zie http://livedocs.adobe.com...al/ExternalInterface.html uitleg en examples moeten voldoende zijn om je verder te helpen

Raar... Is zo gek nog niet