• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Topicstarter
Hoi mensen.

Ik ben opzoek na een netbook met een scherm formaat van 10 tot 13 inch.

bij voorkeur iets met een z520 en 2+ gb ram.

maar wat ik nog veel belangerijker vind is dat allebij mijn Intel x25-m ssd's er in moeten kunnen.

en dit is dus waar mijn zoektocht op vastloopt. er zijn wel diverse netbooks met dubbele drives echter is dan 1 drive geintergreert of als flash kaart dan.

ik wil dus echt 2 2.5" hdd bays hebben intern.

is er misschien iemand die een idee heeft welk type aan mijn wensen kan voldoen ?

ps..sorry voor de slechte opmaak van dit bericht..doe dit nu met mijn telefoon. edit het vanavond even.

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Zoek er een met een optical drive. Dan is het vaak wel aan te passen dat er een HDD ipv. de optical in kan.

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-12 00:16

lasharor

7 december 2004

Ja, als je dat wilt moet je denk ik opzoek naar een notebook met optical drive en een normale hdd. Je kan vervolgens de optical drive verwisselen met een van jouwn ssd's.

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Bij Dell kan dat idd standaard.

Netbooks mogen geen optical drive hebben volgens de regels van Intel en Microsoft dus die zal je denk ik ook niet vinden.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:31
Staak je zoektocht. Hoe denk je dat 2 harde schijven in 1 netbook gaan passen? Misschien met de hamer, maar anders niet.. Die zijn er gewoon niet, klaar. Er zit, zoals je zegt, hooguit een klein flashkaartje in, maar die zijn een stuk kleiner en er is überhaupt maar 1 netbook bij mijn weten die een dergelijke "hybrid storage" heeft.

Ergo, sowieso zijn de notebooks waar 2 schijven in kunnen 17" of groter, of hij meot in je optische drivebay gaan. Maar dan spreken we niet meer over een kleine netbook.

• MartijnGizmo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-12 13:48

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Misschien dat het zou kunnen met 2 Runcore SSD's, die zijn beduidend kleiner.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:31
Maar dan moet je ook 2 aansluitingen hebben. Ik kan ook 100 hdd's in mijn kast proppen, maar met 4 sata poorten krijg ik ze moeilijk allmaal aan het werk ;)

[ Voor 3% gewijzigd door GENETX op 21-09-2009 12:41 ]

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-12 21:02

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica