Ik keek vandaag op mijn rekening online bij Hi, en zag tot mijn verbazing dat er vanaf 1 september 25 cent per smsje was berekend (bedrag wat je betaald als je over je bundel heen zit). Ook betaalde ik geen 10 euro per maand meer voor eindeloos sms, conclusie: Eindeloos sms is zonder pardon van mijn abonnement afgehaald.
Het hele verhaal:
Valt dit niet onder contractbreuk?
Vanaf 14 september heb ik een nieuwe bundel gekregen, nu na 6 dagen ben ik alweer over die Hi 20 bundel heen (dat is echt bijna onmogelijk, heb amper gebeld en gesmst). Nu staat er in het smsje dat ik van Hi krijg: "Uw saldo is 0,00 euro tot factuur 12 november (!)". Heb ik iets gemist, gaan facturen nu ineens per 2 maanden, of is Hi nu echt met een grote screw-up bezig?
Het hele verhaal:
- Heb begin augustus een contract verlenging gedaan bij Hi, met HTC Hero, hier zat bij:
- Eindeloos Online (later telefoon omgezet naar Eindeloos Online Xtrasnel)
- Hi Online 20 1 jaar
- 1000 extra sms-jes/mnd
- Volgens mijn contract zou het er dus op moeten staan, maar het is plotseling weg?
- Heb nu 40 euro 'verloren' door in de veronderstelling te zijn dat eindeloos sms erop stond.
Vanaf 14 september heb ik een nieuwe bundel gekregen, nu na 6 dagen ben ik alweer over die Hi 20 bundel heen (dat is echt bijna onmogelijk, heb amper gebeld en gesmst). Nu staat er in het smsje dat ik van Hi krijg: "Uw saldo is 0,00 euro tot factuur 12 november (!)". Heb ik iets gemist, gaan facturen nu ineens per 2 maanden, of is Hi nu echt met een grote screw-up bezig?