Verwijderd
nou dat vind ik niet zo moeilijk: de gele kraanwagen uit carmageddon 1 natuurlijk!
hij is harstikke sterk, redelijk snel, en je komt door die kraan bijna altijd wel op je pootjes terecht. Hele tactische wagen dus.
Verder was de truck uit de splatter-pack heel handig...
sorry da'k geen plaatjes bijvoeg, maar elke carmageddon freak weet wel waar ik ht over heb.
hij is harstikke sterk, redelijk snel, en je komt door die kraan bijna altijd wel op je pootjes terecht. Hele tactische wagen dus.
Verder was de truck uit de splatter-pack heel handig...
sorry da'k geen plaatjes bijvoeg, maar elke carmageddon freak weet wel waar ik ht over heb.
Verwijderd
dat gele truck achtige ding met die klep aan de voorkant waar met bloed iets op geschreven is.....uit carmageddon 2 denk ik.
Verwijderd
bedoel je die gele bulldozer uit carma 1?!
wat een schijtding is dat..oke hij is sterk maar je kan niet volgas rijden omdat je dan in de slip raakt
wat een schijtding is dat..oke hij is sterk maar je kan niet volgas rijden omdat je dan in de slip raakt
Verwijderd
Dan heb jij zeker geen stuurtje....ik kan dus echt wel gassen met dat ding...dat is overigens mijn favokar...:9Op zaterdag 03 maart 2001 14:17 schreef hardenberg het volgende:
bedoel je die gele bulldozer uit carma 1?!
Verwijderd
dat vliegtuig uit carma 2 is wel gaaf. Rijdt voor geen meter maar toch...
Gaafste auto wind ik nog steeds Screwie Lewie (sp?)
Gaafste auto wind ik nog steeds Screwie Lewie (sp?)
Pagina: 1