Ik vind op mijn computer nergens de optie voor hem in sluimerstand te zetten. Ik heb al op internet gezocht en gevonden dat hij normaal te activeren valt via het commando powercfg -h on, maar als ik dit doe en daarna de computer herstart staat sluimerstand nog altijd niet in de lijst. Zijn er nog andere manieren om dit te activeren? Mijn bios staat op S3 ingesteld.
Geef even meer info over je besturingssysteem. Waaschijnlijk zit je energystand in de weg die dit blokkeerd.
Kun je nóg spaarzamer zijn met je informatie? 
Hibernate staat uit als je 4GB of meer RAM in je machine hebt zitten,
You cannot put a computer that has more than 4 GB of memory into hibernation in Windows XP, in Windows Server 2003, in Windows Vista, or in Windows Server 2008
Hibernate staat uit als je 4GB of meer RAM in je machine hebt zitten,
You cannot put a computer that has more than 4 GB of memory into hibernation in Windows XP, in Windows Server 2003, in Windows Vista, or in Windows Server 2008
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Ik dacht gewoon even het besturingssysteem er vergeten bij te vermelden, wist ik veel dat mijn Ram geheugen er wat mee te maken had. Dit staat trouwens in mijn signature, ik zal het even kopieren voor de mensen die dat uit hebben staan: Asus P5B-E - Intel Core2Duo E6400 @ 3Ghz - OCZ 4GB - X-Fi XtremeGamer - Asus EN8800 GTS/HTDP/320M - Windows 7 Ultimate 64Bit
Niet meer als 4GB ram aanwezig dus
Niet meer als 4GB ram aanwezig dus
Er staat 4 of meer.
Jij hebt 4 dus val je binnen de categorie.
Niet iedereen heeft sigs aan staan.
Ik heb geen zin om van alles en nog wat op zoek naar jouw specs te gaan lopen doorspitten - JIJ bent degene die om hulp vraagt, dan kun je beter gewoon de informatie die mogelijk van belang kan zijn opgeven.
Niet iedereen heeft sigs aan staan.
Ik heb geen zin om van alles en nog wat op zoek naar jouw specs te gaan lopen doorspitten - JIJ bent degene die om hulp vraagt, dan kun je beter gewoon de informatie die mogelijk van belang kan zijn opgeven.
[ Voor 67% gewijzigd door alt-92 op 21-09-2009 10:09 ]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Onzin. Er staat precies dit:alt-92 schreef op maandag 21 september 2009 @ 10:07:
Er staat 4 of meer.
You cannot put a computer that has more than 4 GB of memory into hibernation
dus als je 4 GB hebt, kun je je computer gewoon in hibernation zetten.
Dan zet je je /maxmem op 4095 en opeens werkt het wel. wedden?
Weden voor hoeveel? Want het werkt niet.. Ik kan bij mijn energiebeheer wel aanduiden dat ik sluimerstand wil na x aantal minuten, maar dat doet hij helemaal niet.
Kun je wel handmatig (met de buttons of via het startmenu) STR* of STD** gebruiken?
*Suspend to RAM
**Suspend to Disk
*Suspend to RAM
**Suspend to Disk
Als ik op Start klik en en dan op het pijltje waar alle mogenlijke slaapstanden staan, vind ik alles (ook slaapstand) terug buiten sluimerstand. Als dat is wat je bedoelde?
Da's één, maar werken ze ook?
Alles wat er staat werkt ja. Als nu sluimerstand er ook eens tussenstond..
Dan bedoel je Suspend to RAM, sleep?
Wikipedia: Sleep mode
dan bestaat er een kans dat je ergens een device of driver hebt die STR niet toestaat:
Wikipedia: Sleep mode
dan bestaat er een kans dat je ergens een device of driver hebt die STR niet toestaat:
When a non-ACPI device is plugged in, Windows will sometimes disable stand-by functionality for the whole operating system.
Staat ie niet toevallig gewoon uit in je energiebeheer-schema?
Heet ie misschien anders omdat 'Hybrid sleep' aan staat?
Heet ie misschien anders omdat 'Hybrid sleep' aan staat?
[ Voor 32% gewijzigd door maikel op 22-09-2009 14:16 ]
Opgelost door de functie hybride slaap uit te schakelen bij energiebeheer. Gekke oplossing wel.
Pagina: 1