Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop start niet meer op

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een groot probleem. Mijn laptop viel uit en wil niet meer opstarten. Hij gaat automatisch naar een repair programma. Hij is hier enkele minuten bezig en zegt dan dat hij niets kan doen.

Ik kan wel via de veilige modus in windows komen (zo heb ik mijn documenten kunnen veilig stellen). Ik heb geprobeerd een systeemherstel uit te voeren, maar hij geeft aan dat er geen herstelpunten zijn.

Ik weet niet bijster veel van computers, dus ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Alvast bedankt,

• Jey
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-09 20:33

Jey

Tijd om je OS opnieuw te installeren, leer je een hoop van. vaak zit er een verborgen herstel partitie op je hd van je laptop dus kijk even in de handleiding.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Je hangt hier toch al enige tijd rond, dan zou je kunnen verwachten dat je in ieder geval weet dat je met een probleem als het jouwe er verstandig aan doet zoveel mogelijk relevante informatie te gebruiken bij je (voor)onderzoek en dat ook in je topicstart te vermelden :)

Wat er effectief nu van je topic overblijft is 'help, het werkt niet' zonder dat je ook maar iets zinvols kunt vermelden over het OS of het type laptop wat je hebt. Lijkt me niet echt handig zeg maar ;)

Dat je je topic hier neerzet doet vermoeden dat het om één of andere Windows versie gaat, maar ik denk dat je beter af bent door eerst even goed de Got search in te zetten + goed te kijken of je misschien niet beter met een uitgebreider topicstart een nieuwe poging te doen die wel aan het Windows Clients - Beleid voldoet :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.