Need For Speed shift draait niet goed..

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,
Ik heb problemen met shift. Hier een korte uitleg onder over wat de problemen zijn. Alvast bedankt iedereen!

ik kan hem slecht draaien:S en ik moet hem eerst compitabel maken voor windows 95:S anders laad hij hem niet door:S maar ik moet hem makkelijk kunnen spelen. hier mijn spec:
Processor:amd 64 X2 5000+
Ram: 4gb
videokaart: ati hd 4850
ik gebruik vista 32bit iemand enig id waarom ik hem niet kan spelen? en kan de reden zijn dat ik hem compitabel moet instellen naar windows 95? hij laad namelijk het balkje in het begin wel als ik hem gewoon compitable maak met vista of xp sp 2 en daarna krijg ik zwart beeld. Zelfs alles op low stottert hij:S. Hij laad dus alleen met windows 95 compitable maak! help help help!:)
help!!

Alvast bedankt,
Ronny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:30

Infinchible

Woef!

Er waren wat problemen met de oude drivers van Ati, probeer eens de nieuwe te installeren, versie 9.9 geloof ik. Of kijk even op de Ati site of er nog een hotfix/patch is.
Deze vraag kan je volgende keer beter stellen in Spielerij - problemen en vragen

Wat ook schijnt te helpen is de nieuwste PhysX driver installeren: Klik!

[ Voor 18% gewijzigd door Infinchible op 21-09-2009 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
PhysX driver is een driver voor nvidia ofzo? tenminste ik klik op jou link en ik kom op de site van nvivia. Overigens heb ik mijn drivers geupdate. Waar kan ik zien welke versie ik verder heb?

Mvg,

Ronny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:30

Infinchible

Woef!

Verwijderd schreef op maandag 21 september 2009 @ 14:59:
PhysX driver is een driver voor nvidia ofzo? tenminste ik klik op jou link en ik kom op de site van nvivia. Overigens heb ik mijn drivers geupdate. Waar kan ik zien welke versie ik verder heb?

Mvg,

Ronny
Ja klopt, dat is van nVidia, maar deze drivers heb je sowieso nodig voor het spel. Dit voor de physics van de auto's die worden geregeld door PhysX van nVidia. Dit gebeurt bij de meeste mensen wel softwarematig geloof ik (zonder nVidia GPU).
Versie van de ATI driver die je nu hebt kan je wel ergens vinden in je ATI controlpanel. Weet niet precies waar, ik draai op dit moment zelf een nVidia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
he nogmaals bedankt voor je antwoord.

Heb physx geinstalleerd en heb de nieuwste drivers erop gezet.
Ik kan nu nog niet zeggen dat het spel loopt zoals het hoort. Het is geloof ik wel ietswat beter geworden maar nu krijg ik het volgende probleem wat ik wel vaker krijg met spellen. Need for Speed shift werkt niet meer. Het gebeurt als ik in het spel zelf zit. Op verschillende momenten. Heb nog niet echt de kans gehad om alles te testen omdat ik nu deze melding krijg.

Mvg,
Ronny
Pagina: 1