Toon posts:

Hoe microsoft Word document opslaan om te verzende

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een probleem.
Als ik in word een document maak met bijv: figuren erin geplaatst of logo's dan wil ik het opslaan en versturen via e-mail.
Maar het probleem is ik wil niet dat de ontvanger van het document het document kan aanpassen, dus dat ze de logo's kunnen verplaatsen of verwijderen.
Hoe moet ik het document nu opslaan, iniedergeval niet als een word document.

Verwijderd

Wordt moeilijk met alleen Word. Je kan er een passwoord op zetten, maar Word gebruikt een te gemakkelijk algoritme, dus met behulp van wat tooltjes is dat makkelijk te kraken.
Als je Adobe Acrobat hebt, kan je met de plug-in het document als PDF opslaan.

• KiNgSiZZe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-07-2022
http://cpdf.adobe.com/index.pl/1073151693.32666?BP=IE

hier kun je verschillende documenten om laten zetten naar het beveiligde .pdf bestand dat met adobe acrobat reader te lezen is.

As finishing touch god created the Dutch

Verwijderd

Topicstarter
Dit moet toch op een manier kunnen wat niet zo ingewikkeld is mensen.

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-03 07:53

Obi

Op zondag 04 maart 2001 12:45 schreef melanieromy het volgende:
Dit moet toch op een manier kunnen wat niet zo ingewikkeld is mensen.
Makkelijkste manier is Adobe Acrobat Writer kopen, dat installeren. Dan krijg je vanzelf een export to Acrobat icoontje in Word. Als je dat dan dan aanklikt maakt het er een mooi .pdf'je van. Precies wat je zoekt.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 04 maart 2001 14:04 schreef Obi het volgende:

[..]

Makkelijkste manier is Adobe Acrobat Writer kopen, dat installeren. Dan krijg je vanzelf een export to Acrobat icoontje in Word. Als je dat dan dan aanklikt maakt het er een mooi .pdf'je van. Precies wat je zoekt.
Maar is het dan zo dat de ontvanger van het doc. het ook zo kan lezen of heeft deze ook adobe acrobat nodig.
Ze mogen het wel lezen maar niet veranderen.

Verwijderd

Die oplossing heb ik eerder al gegeven. Ze moeten het openen met Adobe Acrobat Reader. Kunnen ze het ook mee printen. Maar als iemand toevallig ook Adobe Acrobat heeft, kunnen ze er ook in editten.

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-03 07:53

Obi

Op zondag 04 maart 2001 16:16 schreef Straatje het volgende:
Die oplossing heb ik eerder al gegeven. Ze moeten het openen met Adobe Acrobat Reader. Kunnen ze het ook mee printen. Maar als iemand toevallig ook Adobe Acrobat heeft, kunnen ze er ook in editten.
Yep, maar niet veel mensen hebben Acrobat, terwijl de reader zo langzamerhand op erg veel computers geïnstalleerd is.
Pagina: 1