Acties:
  • 0 Henk 'm!

• youngrocker1992
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-04 10:01
Beste mede tweakers,

Sinds een aantal maanden heb ik een Acer Aspire 77368G laptop, met daarop standaard Windows Vista Home Premium geìnstalleerd. Nou heb ik een aantal weken geleden Windows 7 RTM geïnstalleerd. Alles werkt helemaal super (hierbij een verborgen compliment naar microsoft voor het afleveren van een geweldig besturingssysteem ;) nou heb ik alleen 1 probleem: mijn brander werkt niet meer naar behoren. Diverse (lees: alle) brandprogramma's zien de drive alleen als een reader, niet als een brander. alleen het allermafse is dat als ik een cd wil branden met windows verkenner, dat hij het dan wel doet.

Hulp alstublieft :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• youngrocker1992
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-04 10:01
En nog even een toevoeging, aangezien niemand reageert, dit is wat ik al heb gedaan:

Ik heb de drive uit appaaraatbeheer verwijderd en daarna opnieuw opgestart -> niet verholpen

ik heb zo'n programmadriver detective aangezet en alle drivers geupdate -> niet verholpen

ik heb de laptop uit het raam gegooid om te kijken of hij het dan wel doet -> niet verholpen

nouja...... dat laatste is misschien een beetje overdreven, maar ik baal er wel van.

Kan niemand me dan helpen?