Ik heb onlangs een mooie scart kabel voor mijn SNES aangeschaft en aangesloten op mijn TV.
Het is nu echter zo dat het video signaal over allebei de scart aansluitingen een lichte LAG vertonen.
Ik heb er serieus overnagedacht om terug te gaan naar het antennekabeltje, aangezien dat toch veel soepeler loopt.
Ik ben wezen googlen en kwam er algauw achter dat mijn TV een verborgen menu heeft om het een en ander te wijzigen.
De LAG wordt namelijk veroorzaakt door verschillende image enhancement opties in de TV.
Echter kom ik via google er niet achter wat dit allemaal betekend:
Het is nu echter zo dat het video signaal over allebei de scart aansluitingen een lichte LAG vertonen.
Ik heb er serieus overnagedacht om terug te gaan naar het antennekabeltje, aangezien dat toch veel soepeler loopt.
Ik ben wezen googlen en kwam er algauw achter dat mijn TV een verborgen menu heeft om het een en ander te wijzigen.
De LAG wordt namelijk veroorzaakt door verschillende image enhancement opties in de TV.
Echter kom ik via google er niet achter wat dit allemaal betekend:
Kan iemand mij de weg wijzen wat ik zou moeten uitschakelen om de LAG via scart weg te krijgen?Dit zijn mijn service menu opties:
- ScalerADC >
- ResetData
- Red Gain - 182
- Green Gain - 215
- Blue Gain - 115
- Red Offset - 48
- Green Offset - 52
- Blue Offset - 40
- SubConra - 50
- SubBright - 20
- HDCP 0 > Doet niets
- VCTI ADC > Doet niets