Hallo mensen,
Ik heb een Nvidia geForce GTX 260 videokaart gekocht en al in me computer geplaatst en hij werkt perfect.
Maar nu heb ik een vraag ik wil graag Dual Vieuw hebben als ik ga gamen dat ik op 2 schermen kan gamen.
Ik heb al gekeken bij de Nvidia configratiescherm als ik op de rechtermuisknop drukt op de bureaublad en in het configratiescherm van Windows alleen ik kan niks vinden waamee ik dual view kan inschakelen op mijn Computer.
Iemand een idee of een oplossing zodat dit wel kan.
Ik heb spellen die het ondersteunen dat is geen probleem hier wat specificatie's van me pc:
Processor: Intel(R) Core(YM) 17 CPU 920 @ 2.71 Ghz
Geheugen: 6.00 GB
Hardeschijf: 1000 GB
Videokaart: Nvidia geForce GTX 260
Beeldscherm 1: 23w
Beeldscherm 2: 23w
Heeft iemand een oplossing?
Bedankt!
Ik heb een Nvidia geForce GTX 260 videokaart gekocht en al in me computer geplaatst en hij werkt perfect.
Maar nu heb ik een vraag ik wil graag Dual Vieuw hebben als ik ga gamen dat ik op 2 schermen kan gamen.
Ik heb al gekeken bij de Nvidia configratiescherm als ik op de rechtermuisknop drukt op de bureaublad en in het configratiescherm van Windows alleen ik kan niks vinden waamee ik dual view kan inschakelen op mijn Computer.
Iemand een idee of een oplossing zodat dit wel kan.
Ik heb spellen die het ondersteunen dat is geen probleem hier wat specificatie's van me pc:
Processor: Intel(R) Core(YM) 17 CPU 920 @ 2.71 Ghz
Geheugen: 6.00 GB
Hardeschijf: 1000 GB
Videokaart: Nvidia geForce GTX 260
Beeldscherm 1: 23w
Beeldscherm 2: 23w
Heeft iemand een oplossing?
Bedankt!