Toon posts:

[Zune HD] Aankoop / Import

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag de Zune HD op ebay
http://shop.ebay.nl/thech...70.l1313&_odkw=&_osacat=0

Dit lijkt een betrouwbare verkoper en hij levert in de EU. Ik overweeg de Zune HD daar te bestellen.
Heeft iemand anders ook deze route gekozen en daar ervaringen mee ?
Gaat een dergelijke aankoop me nog importheffingen kosten ?

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-01 09:43
Je hebt inderdaad kans dat je extra moet betalen. Alleen goederen tot 150 euro zijn belastingvrij(correct me if i'm wrong). Als de verkoper het opstuurt als "gift" heb je een kans dat het je niets extra kost, maar ik zou er wel rekening meehouden.

• LIMIT-AR
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-07-2024
Als het object zich binnen de EU bevind hoef je toch helemaal geen belastingen te betalen :S

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
LIMIT-AR schreef op zondag 20 september 2009 @ 15:05:
Als het object zich binnen de EU bevind hoef je toch helemaal geen belastingen te betalen :S
Daar gaat het hier dan ook niet over.

OT: Grote kans dat hij eruit gepikt wordt en dat je mag gaan bijbetalen. Zal echter in vergelijking toch nog meevallen als je echt voor dit apparaat wilt gaan :)

Verwijderd

Topicstarter
Het betreft wel een verkoper in de UK

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Inderdaad, voor die prijzen bij die verkoper heb je gewoon je Zune HD in huis, simpel zat..
en zijn ook genoeg topics over.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Er wordt aangegeven dat er al genoeg topics over zijn, maar ik kan zo snel geen topics vinden over een Zune HD uit de USA halen. Ik zie ze op eBay wel staan, maar ben een beetje huiverig vwb refurbished of op een andere manier bedonderd te worden. Het liefst zou ik hem uit Amerika halen, omdat hij dan omgerekend onder de 150 euro is. Heeft iemand nog een tip? Of gaat er binnenkort iemand naar de USA >:)
Pagina: 1