Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renmoo
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-10-2022
Hallo,

Ik heb sinds kort een Samsung UE46B7000. Heeft iemand al eens een firmware-upgrade geprobeerd? Op de site van Samsung heb ik de nieuwe firmware gedownload, maar krijg 'm met geen mogelijkheid geinstalleerd op de TV. Ik heb het stappenplan al precies doorgelopen, maar iedere keer krijg ik de melding dat er geen bestand is gevonden op de USB-stick.

Heeft iemand dezelfde ervaring?

René

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:31
Is je USB stick wel geformatteerd als FAT32? Ik denk niet dat hij een NTFS stick pakt namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:05

Rio

Ik heb al een boek

Heb zelf de UE40B7020. Die is er echter in twee versie; UE40B7020WW en UE40B7020WP.

Dat is bij jouw tv ook het geval, je moet opletten dat je de juiste fw download. Vervolgens de instructes goed opvolgen (USB stick leeg maken oa) en dan moet het zichzelf verder wijzen.

Ik heb overigens geen idee wat de changelog van die fw is en heb gene verschil gemerkt na de update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renmoo
Ik krijg het niet voor elkaar hoor. Iedere keer zegt ie dat er geen bestand is gevonden voor een upgrade. Nu weet ik ook niet welke versie er precies al op de tv staat, maar dat zou ie dan toch moeten aangeven lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

waarom wil je dan upgraden? Upgraden om het upgraden is IMHO zinloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renmoo
Ik wil gewoon de laatste software gebruiken. Is dat zo raar??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Ik vind van wel. Waarom zou je je druk maken tenzij je duidelijk in de changelog hebt gelezen dat er ten opzichte van je huidige software duidelijke verbeteringen inzitten? Je weet echter niet eens wat je huidige software is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yoda2
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-08 11:37
Hoi René,

Heb je al vooruitgang geboekt? Ik heb een Samsung UE32B6000 en heb hetzelfde probleem met dezelfde foutmelding. Heb net met Samsung gebeld maar die hebben ook geen oplossing voor het probleem anders dan de opmerking dat het upgraden niet nodig is. Via download is er nu firmware 2007.0 beschikbaar en op mijn TV staat firmware 2000.2.

Groet,

Asim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yoda2
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-08 11:37
Het is gelukt!

In het Samsung LED TV topic op dit forum had iemand het over het updaten met firmware gedownload vanaf www.samsung.de. Ik heb dit ook gedaan en nu werkt de update wel. Waarschijnlijk komt dit omdat ik de TV bij Saturn in Nederland gekocht heb en deze uit een Duits magazijn komt?!

Groet,

Asim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordyOnrust
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-07 13:02

JordyOnrust

Leef om te leven.

@yoda2: Had je ook een serienummer doorgegeven aan Samsung?
Want dat moet dan voor Samsung duidelijk zijn dat het dan geen Nederlands model is. Zit bij tv's heel veel verschil in.

En dat fimrware, zoek je dat op, op type nummer? Of op serienummer? Dat laatste lijkt me de beste oplossing, al ben ik bang dat het gebeurd op typenummer, want de kans op fouten veel groter maakt.

Als je sterft voordat je sterft, sterf je niet wanneer je sterft. Rom 6:5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renmoo
De firmware die nu op de Nederlandse site van Samsung staat is van 21-09-09. Deze update de firmware op m'n tv wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordyOnrust
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-07 13:02

JordyOnrust

Leef om te leven.

So problem solved ?

Als je sterft voordat je sterft, sterf je niet wanneer je sterft. Rom 6:5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renmoo
Voor mij wel!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf de UE32B6000 echter hier zat geen USB stick bij... klopt dit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05 19:44
Als er bij stond (bijv. in gebruiksaanwijzing) dat ie mét USB stick geleverd zou worden, klopt het niet. Maar in de regel worden TV's niet inclusief/mét USB stick geleverd nee......... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow dan weet ik genoeg... staat nergens vermeld voor zover ik heb kunnen ontdekken, maar lees het hier allemaal wel... ach hij doet het goed dus vooralsnog heb ik die niet nodig.
Bedankt voor je reactie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:58

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 12:25:
Heb zelf de UE32B6000 echter hier zat geen USB stick bij... klopt dit??
Vragen als deze kunnen voortaan beter gesteld worden in het verzameltopic van de Samsung LED TV's: [LED TV] Samsung UE 32, 40, 46 B6000-serie

Plus dat topickapen op GoT niet echt op prijs wordt gesteld O-)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.