Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Planningstooltje gezocht

Pagina: 1
Acties:

• Xochiquetzal
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-04 14:37
Ik ben op zoek naar een klein, freeware tooltje waarmee ik een tijdsplanning kan opzetten. Ik geloof dat MS projects of zo dat kon, maar dat is uiteraard een duur pakket, met heel veel functies die ik niet nodig heb. Ik wil eigenlijk alleen een GANTT chart opzetten.

Wat ik nodig heb, is dat ik taken van elkaar afhankelijk kan maken. Als een taak uitloopt (en ik dus de startdatum of duur aanpas), de daarvan afhankelijke taken ook automatisch doorschuiven. That's it. Daarom dat ik ook niet op zoek ben naar grote pakketten die van alles kunnen en vaak dus ook duur zijn. Het is voor een eenmalig privéprojectje, vandaar freeware.

Als ik google of kijk op downloads.com, krijg ik wel allerlei software gevonden, maar dit zijn voornamelijk grote pakketten, die ik dus helemaal niet nodig heb, of ik kan geen afhankelijkheden instellen (zoals bijvoorbeeld bij Timios Gantt Designer, waar ik trouwens ook geen echte data kan opslaan!)
Ik kan niet goed zien of de tool doet wat ik nodig heb, vandaar dat ik jullie persoonlijke ervaringen raadpleeg.

Alvast bedankt!

Verwelkom wat je niet kunt vermijden.

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Juiste forum gezocht.
Ah, gevonden!
Client Software Algemeen :P

>> CSA

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• McOrion
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-11 06:02
http://www.ganttproject.biz

Werkt zowel met een offline client als via de webbrowser.

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09 09:10
OpenProj is de opensource variant van Microsoft Project. Mogelijk dat deze applicatie aan je eisen voldoet.

Bij OpenProj binaries - 1.4 is een MSI te downloaden.

[ Voor 14% gewijzigd door Mystery op 21-09-2009 09:38 ]

Battle.net tag