2x ViewSonic VP-27885K | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Is dit een theoretische vraag, of een probleem waar je in de praktijk last van hebt?
Ik weet uit ervaring dat de drivers van ATI op een laptop met Windows XP dusdanig brak waren dat inderdaad het externe scherm actief bleef. Dezelfde laptop met Windows Vista is wel prima in staat om te de juiste instellingen toe te passen, extern scherm is direct actief als het wordt aangesloten en is niet actief als deze wordt losgekoppeld.
Dit kan dus erg hardware/software - afhankelijk zijn.
Ik weet uit ervaring dat de drivers van ATI op een laptop met Windows XP dusdanig brak waren dat inderdaad het externe scherm actief bleef. Dezelfde laptop met Windows Vista is wel prima in staat om te de juiste instellingen toe te passen, extern scherm is direct actief als het wordt aangesloten en is niet actief als deze wordt losgekoppeld.
Dit kan dus erg hardware/software - afhankelijk zijn.
Kater? Eerst water, de rest komt later
dit is meer een probleem wat mij kan overhalen om een laptop als systeemeenheid te kopen. Bijv. een Dell Studio 15. Die heeft nl. een VGA-ingang. aangesloten op een Philips monitor van 17" van ong. 3 jaar oud. Kan dat een probleeem zijn?
2x ViewSonic VP-27885K | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI