Wie kan mij (niet-computer held) helpen? Mijn computer met Vista wil ineens niet meer starten en blijft maar laden.
Tijdens het opstarten van vista gaat alles goed totdat het zwarte beeld komt met het balkje met dat groene blokje erin, waaronder staat microsoft corporation. Deze blijft eindeloos laden.
Na het herstarten van de computer verschijnt er de melding dat windows niet kan starten vanwege een wijziging in de hardware of software.
Vervolgens worden de volgende mogelijkheden geboden:
Kan Windows niet starten. Dit wordt mogelijk veroorzaakt door een recente
hardware- of softwarewijziging.
Dit kunt u doen om het probleem op te lossen:
1. Plaats de Windows-Installatieschijf en start uw computer opnieuw op.
2. Selecteer de taalinstelling en klik op volgende.
3. Klik op 'Uw computer herstellen'.
Veilige Modus
Veilige Modus met netwerkmogelijkheden
Veilige Modus msdos opdrachtpromt
Terugkeren naar recente juiste instellingen of windows normaal starten.
Al deze opties bieden uiteindelijk geen oplossing. In veilige modus opstarten werkt ook niet, blijft wanneer ie de bestanden laat bij crcdisk hangen. Wie kan mij helpen mijn computer weer aan de praat te krijgen? Hopelijk kan ik mijn bestanden behouden!!
Tijdens het opstarten van vista gaat alles goed totdat het zwarte beeld komt met het balkje met dat groene blokje erin, waaronder staat microsoft corporation. Deze blijft eindeloos laden.
Na het herstarten van de computer verschijnt er de melding dat windows niet kan starten vanwege een wijziging in de hardware of software.
Vervolgens worden de volgende mogelijkheden geboden:
Kan Windows niet starten. Dit wordt mogelijk veroorzaakt door een recente
hardware- of softwarewijziging.
Dit kunt u doen om het probleem op te lossen:
1. Plaats de Windows-Installatieschijf en start uw computer opnieuw op.
2. Selecteer de taalinstelling en klik op volgende.
3. Klik op 'Uw computer herstellen'.
Veilige Modus
Veilige Modus met netwerkmogelijkheden
Veilige Modus msdos opdrachtpromt
Terugkeren naar recente juiste instellingen of windows normaal starten.
Al deze opties bieden uiteindelijk geen oplossing. In veilige modus opstarten werkt ook niet, blijft wanneer ie de bestanden laat bij crcdisk hangen. Wie kan mij helpen mijn computer weer aan de praat te krijgen? Hopelijk kan ik mijn bestanden behouden!!