Sharp System 7700 vs Logitech z-5500

Pagina: 1
Acties:

• Emrulez
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Momenteel heb ik twee pc's aangesloten op Mijn Sharp System 7700, grrot ding

Maar nu heb ik sinds kort een ps3 ,die ik ook had willen aansluiten, maar helaas meer dan 2 gaat niet.

Nu heb ik gekeken en lijkt mji de logitech z-5500 wel wat. Er kunnen namelijk 6 verschillende apparaten teglijk worden aangesloten.

Nu wilde ik graag weten hoe jullie hierover denken.

Ga ik er op achteruit kwa geluidskwaliteit, de sharp system 7700 kan vrij veel geluid maken .

Is het mischien mogelijk om er een combinatie van te maken, bijvoorbeeld de z-5500 met de twee boxen van de sharp of iets in die richting.

Alvast Bedankt,

Emrulez

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:55
Je hebt nu een ouwe versterker waarbij je niet meld welke speakers je hebt. Ongetwijfeld gaan die beter zijn dan die paar plastic doosjes van Logitech, die set is volledig gericht op overdreven bas en geluid komt later wel. Wrom niet gewoon rondshoppen voor een andere versterker met genoeg aansluitingen? Als geld een probleem is kun je mss een goede Onkyo vinden van een of andere audiofiel die per se de nieuwe serie moet hebben. Welke speakers heb je nu eigenlijk?

• Emrulez
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Ik heb werkelijk geen idee, ik zal het uitzoeken als ik thuis ben.

Afbeeldingslocatie: http://www.oaktreevintage.com/web_photos/Stereo_Amps_Pre/Sharp_7700CD_Amplifier_Collage.jpg

Hier staat er een op marktplaats.

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-01 23:21
Emrulez schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 20:14:
Nu wilde ik graag weten hoe jullie hierover denken.
Tenzij je een grotere hekel aan je buren heb dan dat je van je muziek wil genieten, kan je beter iets kopen waar normaal geluid uit komt.
Ik bedoel, een extra stoot bass-tonen kan (op zijn tijd) geen kwaad, maar zodra je een film gaat kijken en de stemmen van de gehele vrouwelijke cast komt uit je sub-woofer, dan is er iets mis. :')

Z5500's :r

Pentaxiaan