• lazusak
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-03-2020
Hallo allen,

Ik heb sinds kort een harddisk recoder gekocht (HX1080) alleen lukt het me niet om de recorder juist op tv aan te sluiten. Ik wil namelijk dat ik digitale beeld kan opnemen van mijn 46W5500 op mijn harddiskrecoder maar het lijkt erop dat enkel analoog beeld opgenomen kan worden, klopt dit? Ik heb mijn HDD recoder met HDMI aangesloten en via Sync menu kom ik in de HDD maar ik krijg enkel via mijn TV digitale beeld maar kan die niet opnemen of pauzeren. Ik dacht dat Bravia Sync juist moets helpen om het sipel aan te sluiten maar volgens mij lukt het niet echt. Wie kan mij hierbij helpen?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:27

FeaR

In GoT we trust

Wegens een wijziging in het beleid wordt dit topic naar Mediaspelers en HTPC's verplaatst. De reden dat dit gebeurt is omdat is besloten dat spelers die content uitsturen daar beter op hun plaats zijn dan in LCD, Plasma en Projectie.

Zie hiervoor ook het topic Enkele kleine wijzigingen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het klopt dat het niet lukt / werkt.

De HDD recorder geeft een anoloog beeld door via scart of hdmi. dat is eenrichtingsverkeer dus alleen signaal uit. wil je digitaal opnemen dat dien je toch echt een aparte decoder er tussen te plaatsen. Ook ik heb die HDD recorder en een sony breedbeeld bravia tv 46V5500. Met gebruik van de cmi+ module. digitaal TV is prima. Morgen ga ik Sony (weer) bellen hoe ik de HDD recorder de digitale signalen kan laten herkennen en opnemen NU met de apart aangeschafte decoder. Bravia Sync levert alleen voordeel op in de sfeer van afstandsbediening(en) Nu 1 ipv 2 (zie boven knoppen op de afstandsbediening TV)