HP vista update naar windows 7

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• datedi
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-09 14:52
heb onlangs een compaq presario cq60-420ed gekocht met de veronderstelling dat ik een update naar windows 7 zou krijgen maar dit gaat dus mooi niet
na heel veel gemail met HP kreeg ik uiteindelijk een telefoontje met de mededeling dat dit systeem niet daarvoor in aanmerking kwam voor update!
ze maakte excusses hiervoor omdat het zo slecht op de site stond!
Dus van HP kun je ook niet meer van opaan!

Dit is heel goede reclame voor HP?

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:08
Die Windows 7 upgrade bestaat niet voor Vista Home Basic, had je ook van te voren kunnen opzoeken.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 08:24

job

Waarom moet je daarvoor bellen met HP?
Hier staat keurig uitgelegd wat de voorwaarden zijn, en welke systemen meedoen met de actie:
http://h41112.www4.hp.com/promo/win7web/nl/nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datedi
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-09 14:52
ten eerste heb ik Hp niet gebeld maar hun mij
en toen ik de laptop kocht stond er niet op de doos dat er basic op stond en dat was op de site ook niet terug te vinde inmiddels hebben ze dat bij HP op de site veranderd dat hebben ze mij ook medegedeeld toen ze mij belde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Aankoop/garantievragen mag je in Shopping Forum kwijt aangezien dit verhaal eigenlijk niks met het OS zelf te maken heeft.

Dat er Windows Clients in de forumnaam staat wil nog niet zeggen dat je vraag daarom hier zou terechthoren :)
Ik verplaats je topic nu naar Shopping Forum maar lees ook daar even door wat de huisregels zijn.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device