Creative Zen X-Fi 2 oude Creative zen net 2,5 week

Pagina: 1
Acties:

• rubenverhoef
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-01 20:57
hallo allemaal,
ik voel me best wel bekocht omdat ik net twee en een halve week geleden bij mediamarkt een creative zen x fi heb gekocht en nu zie dat er opeens een nieuwe zen x fi uit is. :'(

kan ik wat regelen bijvoorbeeld bij de fabriek dat ik deze kan inruilen voor een nieuwe?
ik vind dit best wel genaaid want ze hebben dit niet van tevoren aangekondigd want anders had ik wel de niewe gekocht voor hetzelfde geld :(

gr
Ruben

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:25

-d-

Nee, je kan hem niet om die reden ruilen. Enige wat je kan proberen is coulance van Media Markt, maar kans lijkt me klein ...

• rubenverhoef
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-01 20:57
ik heb een mail naar mediamarkt gestuurd en krijg gelijk terug dat ik hem compleet mee moet nemen naar mediamarkt en dan zullen ze het voor mij regelen !!!
i'm happy
alleen nog kijken hoe ze/we dat gaan doen met de prijs want opzich is hij even duur maar ik had hem voor 120 meegekregen ipv 130 bij mediamarkt.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Hoezo voel jij je bekocht? Je krijgt gewoon exact wat je koopt. Zo kan je overal wel bij gaan zeiken (ja ik vind het zeiken) dat er na x aantal weken een nieuwe versie is en jij dit niet wist en niemand je dit verteld had en je nu heel verdrietig bent.

Jij hoort gewoon zelf onderzoek te doen naar welk product je wilt kopen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:25

-d-

rubenverhoef schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 18:01:
ik heb een mail naar mediamarkt gestuurd en krijg gelijk terug dat ik hem compleet mee moet nemen naar mediamarkt en dan zullen ze het voor mij regelen !!!
i'm happy
alleen nog kijken hoe ze/we dat gaan doen met de prijs want opzich is hij even duur maar ik had hem voor 120 meegekregen ipv 130 bij mediamarkt.
Goede service dan van Media Markt... gelukje voor jou (ze hoeven dit zeker niet te doen!)

Verwijderd

-d- schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 18:43:
[...]

Goede service dan van Media Markt... gelukje voor jou (ze hoeven dit zeker niet te doen!)
Hey,
In welke mediamarkt is de "zen x-fi 2" al te verkrijgen?
Heb gebeld naar roeselare (belgie), maar daar wete ze nog niks af van wanneer die er zal te verkrijgen zijn.
En wat is de prijs in mediamarkt voor die "x-fi2"??
Pagina: 1