Toon posts:

Gamepad gebruiken met ONI???

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of ik ONI ook met een Gamepad kan spelen? Mijn microsoft sidewinder staat te popelen om mee te doen.

Alvast bedankt.

Mclain

Verwijderd

Topicstarter
niemand die hier iets voor weet????

Mzzl

Verwijderd

weet iemand soms een programma voor je gamepad te kalibreren want als ik die van mij wil kailbreren krijg ik een foutmelding ik heb namelijk de playstation gamepad aangelosten op me pc de drivers geinstalleert daarna wil ik hem kalibreren krijg ik de volgende foutmelding

vereiste ondersteunende bestanden niet gevonden interne dus mischien dat er een programma te downloaden ergens is

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Op zaterdag 25 mei 2002 13:24 schreef pc-master het volgende:
weet iemand soms een programma voor je gamepad te kalibreren want als ik die van mij wil kailbreren krijg ik een foutmelding ik heb namelijk de playstation gamepad aangelosten op me pc de drivers geinstalleert daarna wil ik hem kalibreren krijg ik de volgende foutmelding

vereiste ondersteunende bestanden niet gevonden interne dus mischien dat er een programma te downloaden ergens is
Mischien is het verstandig als je dat in [topic=106557/1/25] vraagt in plaats van een topic wat een jaar oud is omhoog schoppen ;)

Verwijderd

Waarom haal je zo'n oud topic weer omhoog?
Even over de pad, heb je al een mail naar de fabrikant gestuurd of op hun site gekeken naar nieuwe drivers. Staat er vast wel iets over.

Verwijderd

zie post White Dust :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.