[Hyves] Linken naar een specifieke krabbel

Pagina: 1
Acties:

• SpeedFire
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Hallo Tweakers,

Ik zit met het volgende probleem, ik wil via een link dat hij automatische naar een specifieke krabbel gaat op Hyves. (Voor de mensen die het nog niet wisten een krabbel is een reactie)

Ik heb de bron van Hyves al even doorgezocht en daar kwam ik op deze link uit, je ziet dat hij automatische naar de krabbels gaat want ik heb #scraps achter de link gezet. En als ik naar specifieke krabbel wil gaan dan zet ik er #reaction_div_[Bericht id] achter. Bijvoorbeeld ik wil naar de krabbel van Rick de id van die krabbel is 808255155 dus ik zet achter de url #reaction_div_808255155 dan kom ik op deze link uit.

Maar als ik bijvoorbeeld graag wil linken naar Pven zijn krabbel (die staat op 6de pagina) en de id van die krabbel is 499581126 dan doe ik hetzelfde dan wat ik net deed en dan kom ik op deze link uit. Maar het probleem is dat die link niet werkt dus het komt er op neer dat je alleen kan linken naar krabbels die op de huidige pagina staan.

Is dit een fout van Hyves? Of is er een manier dat je kan linken naar een specifieke krabbel die niet staan op de huidige pagina?

Alvast bedankt! :)

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-09 15:42

Sebazzz

3dp

Volgens mij is het inderdaad iets in Hyves. Met show_reactions_1 wordt bepaald welke pagina gepakt moet worden, en met reaction_div_ wordt bepaald naar welke specifiek krabbel moet worden gelinkt op deze pagina.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]