Ik had bij een windowsupdate een soort van crash gehad, waardoor deze opnieuw geïnstalleerd moest worden.
Omdat mijn oude hd al zeer oud was heb ik een nieuwe besteld, Western Digital VelociRaptor 150GB,
10000RPM, SATA, 3 Gb/s, 16MB
Komplett #: 378747/Art. nr. fabrikant: WD1500HLFS
Na deze in de kast te hebben gezet, en aangesloten te hebben, starte ik de pc opnieuw op met microsoft vista cd erin. De schijf werd in mijn Bios en in bij installatie Vista direct herkend,
Bij de installatie waren er op zich geen problemen, totdat ik de bootlocatie moest toewijzen.
De oude installatie had ik gelijk geformatteerd, en wilde de velo aanwijzen voor windows. Nadat ik op "Nieuw" had geklikt en had geformatteerd. Toen kreeg ik de melding dat er geen geschikt station was om windows te installeren.
In de bios staat alles goed, dus geprobeerd met alleen de velo.
Weer kreeg ik dezelfde melding.
Hierna geprobeerd met mijn oude hd, en weer hetzelfde verhaal.
Wie heeft dit wel eens gehad en kan mij helpen?????
Mijn systeem:
intel 920 cpu
Asus p6t mb
9800gtx+ video
Geheugen weet ik even niet uit mijn hoofd.
Ik kan vanaf nu alleen op mijn telefoon reageren, dus alvast excuses voor zeer korte antwoorden.
Omdat mijn oude hd al zeer oud was heb ik een nieuwe besteld, Western Digital VelociRaptor 150GB,
10000RPM, SATA, 3 Gb/s, 16MB
Komplett #: 378747/Art. nr. fabrikant: WD1500HLFS
Na deze in de kast te hebben gezet, en aangesloten te hebben, starte ik de pc opnieuw op met microsoft vista cd erin. De schijf werd in mijn Bios en in bij installatie Vista direct herkend,
Bij de installatie waren er op zich geen problemen, totdat ik de bootlocatie moest toewijzen.
De oude installatie had ik gelijk geformatteerd, en wilde de velo aanwijzen voor windows. Nadat ik op "Nieuw" had geklikt en had geformatteerd. Toen kreeg ik de melding dat er geen geschikt station was om windows te installeren.
In de bios staat alles goed, dus geprobeerd met alleen de velo.
Weer kreeg ik dezelfde melding.
Hierna geprobeerd met mijn oude hd, en weer hetzelfde verhaal.
Wie heeft dit wel eens gehad en kan mij helpen?????
Mijn systeem:
intel 920 cpu
Asus p6t mb
9800gtx+ video
Geheugen weet ik even niet uit mijn hoofd.
Ik kan vanaf nu alleen op mijn telefoon reageren, dus alvast excuses voor zeer korte antwoorden.