Ik heb dus de volgende HTML code gemaakt om te testen of mijn java applet weergegeven wordt:
Deze testcode is als volgt:
<html>
<head>
<title>HTML test page</title>
</head>
<body>
applet.Applet will apear below in a Java enabled browser. <br>
<applet align="middle" vspace="0" hspace="0" height="300" width="400"
name="Applet" code="applet.Applet.class" codebase="../applet/bin/">
</applet>
</body>
</html>
Alleen het probleem is nu dat de applet dus niet wordt weergegeven. Ik heb de applet in een folder applet genaamd staan met daarin een bin folder met daarin de Applet.class. En in de applet folder staat ook nog een src folder met daarin een Applet.java bestand.
Maar nu zou ik graag willen weten wat ik fout doe in de bovenstaande code??? Wat moet er nou precies staan bij Code base , en wat nou precies bij Code?????
(ik upload dit HTML bestand trouwens samen met het complete java project bestand naar de server, maar als ik de site dan laad zie ik dus alleen de bovenstaande code zonder een applet.)
Deze testcode is als volgt:
<html>
<head>
<title>HTML test page</title>
</head>
<body>
applet.Applet will apear below in a Java enabled browser. <br>
<applet align="middle" vspace="0" hspace="0" height="300" width="400"
name="Applet" code="applet.Applet.class" codebase="../applet/bin/">
</applet>
</body>
</html>
Alleen het probleem is nu dat de applet dus niet wordt weergegeven. Ik heb de applet in een folder applet genaamd staan met daarin een bin folder met daarin de Applet.class. En in de applet folder staat ook nog een src folder met daarin een Applet.java bestand.
Maar nu zou ik graag willen weten wat ik fout doe in de bovenstaande code??? Wat moet er nou precies staan bij Code base , en wat nou precies bij Code?????
(ik upload dit HTML bestand trouwens samen met het complete java project bestand naar de server, maar als ik de site dan laad zie ik dus alleen de bovenstaande code zonder een applet.)
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2009 13:02 ]