na veel problemen met mn pc en wat windows xp crashes/freezes (die nu opgelost LIJKEN te zijn maar ik zit nu al anderhalf jaar te klooien dus je weet maar nooit...) start mn pc veel trager op (blijft lang hangen by 'loading personal settings' en het blauwe scherm dat daarachter komt [het blauw van mijn bureaublad] ). ik ging wat googlen en nu vond ik "BootVis" (hier downloaden: http://www.soft32.com/download_19687.html )
het zou je startup analyzeren en kunnen optimaliseren.
mijn startup was eerst 1'30"+ (denk ik) en nadat bootvis dmv een reboot het spul analyzeerde (reboot van 2'+) klikte ik op "optimize system" waarna die weer rebootte (dat is normaal) maar deze keer duurde de reboot slechts 60 seconden!
ik dacht YEEEEEEES! maar toen ik na de optimalisatie opnieuw rebootte om nog eens te testen kwam ik uit op 1'30"
(tikkeltje sneller dan in het begin denk ik maar bijna verwaarloosbaar)
ik opende bootvis en klikte nogmaals "optimize system" waarna hij weer een reboot van 60" deed
dit is vreemd, maar blijkbaar is mn pc dus in staat om in 60 seconden te booten.
mijn vraag aan jullie: hoe kan ik dat automatisch laten gebeuren?
het zou je startup analyzeren en kunnen optimaliseren.
mijn startup was eerst 1'30"+ (denk ik) en nadat bootvis dmv een reboot het spul analyzeerde (reboot van 2'+) klikte ik op "optimize system" waarna die weer rebootte (dat is normaal) maar deze keer duurde de reboot slechts 60 seconden!
ik dacht YEEEEEEES! maar toen ik na de optimalisatie opnieuw rebootte om nog eens te testen kwam ik uit op 1'30"
ik opende bootvis en klikte nogmaals "optimize system" waarna hij weer een reboot van 60" deed
dit is vreemd, maar blijkbaar is mn pc dus in staat om in 60 seconden te booten.
mijn vraag aan jullie: hoe kan ik dat automatisch laten gebeuren?