My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Mooie collectie! Zwart/wit doet het toch wel erg mooi in deze setting!
In eerste gedachte lijken ze heel erg leeg, maar als ik goed kijk zie je toch heel veel rust.
Foto 5 vind ik een leuke tegenstelling. Mooi om daar te zien hoe de mensen langzaamaan vervagen in de mist.
In eerste gedachte lijken ze heel erg leeg, maar als ik goed kijk zie je toch heel veel rust.
Foto 5 vind ik een leuke tegenstelling. Mooi om daar te zien hoe de mensen langzaamaan vervagen in de mist.
Aangezien ik geen verstand heb van *goede* foto's vind ik persoonlijk de 1e de beste.
De andere foto's vind k zo afgekapt aan de verticale randen.
De andere foto's vind k zo afgekapt aan de verticale randen.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Wauw, gaaf!
4 en 5 vind ik erg mooi gedaan... Mooi voor grotere afdruk ook!
4 en 5 vind ik erg mooi gedaan... Mooi voor grotere afdruk ook!
Beginning to realize the power...
Bij foto 5 vind ik de mist juist net wel een einde maken aan hetgeen je ziet op de foto.
Bij foto 1 en 4 geeft de mist het tegenovergestelde gevoel. Zo van: achter de mist ligt nog een heel landschap verborgen dat oneindig door loopt. Wat mij betreft zijn deze twee foto's in verband met je thema het beste geslaagt.
Bij foto 1 en 4 geeft de mist het tegenovergestelde gevoel. Zo van: achter de mist ligt nog een heel landschap verborgen dat oneindig door loopt. Wat mij betreft zijn deze twee foto's in verband met je thema het beste geslaagt.
Mooie serie. Soms herken je amper dat het een strand is, erg vet.
Als je een zwart 1px randje om je foto wil zetten, voeg ",,,,1" toe achter de x,y van de grootte, bv:
Als je een zwart 1px randje om je foto wil zetten, voeg ",,,,1" toe achter de x,y van de grootte, bv:
code:
1
| [img=600,399,,,,1]http://tweakers.net/ext/f/ucV8Bm9e9QKUgb0QSzng3hNr/full.jpg[/img] |
Pagina: 1