Olla Tweakers,
Ik heb onlangs een topic geopend rondom een bittorrent client op network space maar ik heb nog een ander probleem en ik word er helemaal gek van
(Ik zal mijn proces wat ik heb doormaakt hieronder uitleggen) Eventueel oplossing voor bijgevoegde jpgeetje gelijk naar beneden scrollen 
Ik kan niet handmatig connecten op mijn laptop metlacies ethernet agent er gebeurd niks.
Mijn laptop herkent de network space wel maar kan niet handmatig connecten
Ter verduidelijking van handmatig connecten is rechtermuis knop op de zogenaamde ethernet agent van lacie in windows xp taakbalk om zo naar de openshare en public share van Lacie NetworkSpace te gaan.
Het probleem had ik teruggevonden op google op een engels forum:
http://www.tek-tips.com/v...d.cfm?qid=1516518&page=10
Daarnaast ook een review op tweakers met iemand die een eventuele oplossing bood
productreview: LaCie Network Space 500GB review door shaDoze
Ik wil natuurlijk wel mijn Network HD kunnen configureren dus heb ik de network hd terug op fabrieksettings gezet. Nu heb ik hetzelfde probleem als in eerste geval maar gelukkig krijg ik dit keer wel een foutmelding:P

Iemand een idee hoe ik dit probleem kan verhelpen?
In afwachting van de verlosser van dit probleem,
Kale Paul
Ik heb onlangs een topic geopend rondom een bittorrent client op network space maar ik heb nog een ander probleem en ik word er helemaal gek van
- Ik heb desktop pc
- een ps3
- en een laptop
Ik kan niet handmatig connecten op mijn laptop metlacies ethernet agent er gebeurd niks.
Mijn laptop herkent de network space wel maar kan niet handmatig connecten
Ter verduidelijking van handmatig connecten is rechtermuis knop op de zogenaamde ethernet agent van lacie in windows xp taakbalk om zo naar de openshare en public share van Lacie NetworkSpace te gaan.
Het probleem had ik teruggevonden op google op een engels forum:
http://www.tek-tips.com/v...d.cfm?qid=1516518&page=10
Daarnaast ook een review op tweakers met iemand die een eventuele oplossing bood
productreview: LaCie Network Space 500GB review door shaDoze
De reactie daaropHoi, ik kocht van't weekend de networkspace 500gb van lacie maar vind deze niet op mijn pc (windows vista home) ik vind wel in netwerk een icoontje voor windows mediaplayer e kan via webtoegang in de configuratie ed maar als ik klik op handmatig verbinden gebeurd er niets en ik vind er ook niets van in het netwerk voor de rest. Kan iemand mij uit de doeken doen hoe je dit kan oplossen?
hartelijk dank
De werkgroep naam van mijn pc en laptop waren hetzelfde. Daarna heb ik via het configuratie scherm van Lacie de Netwerk HD geformateerd. Hierna deed de configuratie van de Lacie schijf het niet meer, echter werkte het handmatig connecten wel en kreeg ik toegang tot mijn network space. Mijn ps3 herkent de network space wel maar geeft geen bestanden weer, wat hij daarvoor dus wel deed.Zorg ervoor dat de werkgroep hetzelfde is als degene die je PC heeft. Bij mij kon ik de werkgroep van de LNS-500 pas correct instellen na een format (via de web interface).
Ik wil natuurlijk wel mijn Network HD kunnen configureren dus heb ik de network hd terug op fabrieksettings gezet. Nu heb ik hetzelfde probleem als in eerste geval maar gelukkig krijg ik dit keer wel een foutmelding:P

Iemand een idee hoe ik dit probleem kan verhelpen?
In afwachting van de verlosser van dit probleem,
Kale Paul