Toon posts:

maxtor HD (help)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Maxtor 52049H3 dit is 20GB udma100 7.2k RPM ik heb nu enkel wel UDMA 66 maar in mijn Bios zegt hij mooi deze HD maa rin windows ME niet, hoe kan ik de juiste drivers in windows installen. Op de maxtor site is ene prog voor diagnostics dat runt niet zolang hij een maxtor drive in win herkent en een prog voor installen maar ik denk dat ie em dan helemaal partiteert en formateert en dat wil ik niet dus vraag ik wie weet hoe ik zeg in win ME dat ik die Maxtor HD heb (en dan ook zijn snelheden wat krijg want er staat acces senlehid is 8.7ms en sisoft sandra zegt ongeveer 12ms?!?) maar ik heb toch zulk een HD als het in mijn BIOS staat correct?

Verwijderd

Topicstarter
sorry voor het fout plaatsen van deze topic maar kan echt niemand mij helpen?

Verwijderd

Probeer je vraag ff beter te formuleren want zo snap ik er echt geen hout van hoor!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:06

Exirion

Gadgetfetisjist

Er is echt geen touw aan vast te knopen >:)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Gewoon ik heb nu in win ME een Generic IDE Type 47 en ik zou willen dat daar Maxtor 52049H3 of iets in die aard zou staan. Of gewoon de drivers van Maxtor in de hoop dat mijn HD nog wat sneller is ;).
Dat is het snappie nu?