Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MightyMauz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-06-2024
Ik heb deze zomer een nieuwe laptop gekocht. En daar heb ik mijn oude Windows Media telefoon op aangesloten, die voorheen was gepaird met mijn vorige laptop. Na een tijdje ben ik erachter gekomen dat het niet volledig functioneerde: hij syncte wel de OneNotes en ik geloof ook nog een aantal andere dingen. Maar bijvoorbeeld niet mijn agenda.
Nou dacht ik dat het probleem was dat in mijn telefoon ook nog het partnership met mijn oude laptop staat en dat dat conflicteert met mijn nieuwe laptop. Daarom heb ik geprobeerd die partnership te verwijderen, maar dat lukte mij niet, niet op de laptop en ook niet op de telefoon. Mijn volgende probeersel was het partnership van mijn nieuwe laptop te verwijderen, en dan een nieuwe aan te maken met dezelfde naam als de oude laptop. Maar dat wilde die niet, want de telefoon ziet het verschil tussen de 2 pc's en daarom mocht ik niet dezelfde naam kiezen.
Om toch weer terug te komen naar de oude situatie, heb ik maar een nieuw partnership aangemaakt onder een nieuwe naam. Maar nou werkt er nog meer niet dan in de oude situatie. Nou worden er ook geen OneNotes meer gesynct. Ik kan nog wel programma's installeren op de telefoon met mijn laptop, dus enigszins connectie is er wel. Maar bij het proberen te syncen, vraagt de telefoon om credential informatie, wat hij nog nooit heeft gedaan.
Kan ik de partnership in orde krijgen zonder de hele telefoon opnieuw te hoeven installeren?

Ik gebruik Windows 7 RC en WM5 op mijn telefoon.

Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MightyMauz
niemand die me verder kan helpen?

Het is trouwens WM6.0 en niet 5.

[ Voor 35% gewijzigd door MightyMauz op 21-09-2009 18:55 ]

• MightyMauz
Ik heb ondertussen de telefoon opnieuw geinstalleerd, maar nog steeds vraagt hij naar credentials. Ik heb op internet gezocht en dat gaat allemaal over een partnership met exchange, maar dat heb ik helemaal niet.

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:16
Heb je al een keer geprobeerd de advanced network functions uit te zetten op je telefoon, dit kan soms voor sync problemen zorgen...

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

• MightyMauz
Ja die heb ik al uitgezet, omdat anders mn phone helemaal niet wordt herkend onder windows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:09

13art

Moderator Mobile
Ook hier problemen met Windows 7 en WMDC.
Bij mij wordt mijn Xperia X1 wel herkend maar synchroniseren levert constant problemen op.
Krijg als melding: A problem has occurred with repllog.exe.

Afspraken worden wel gesynct, maar meer ook niet. Zo worden de categoriën niet mee genomen in het synchroniseren.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MightyMauz
Ik heb outlook opnieuw geinstalleerd en nu doet hij het wel weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oi,

Ik krijg mijn Touch HD, voor geen mogelijkheid gesynct met WMDC op W7(64bit) professional.
Ik snap er niets van, het lukt wel gewoon op mijn laptop wat Vista(64bit) bevat.

Diverse workarounds al geprobeerd, andere usb poorten, andere versies van WMDC, niets helpt.
Zo kom ik ook niet verder met update site: http://www.microsoft.com/...vice-center-download.mspx

Eigenlijk kom ik dan op het volgende probleem uit: http://www.sevenforums.co...-device-center-6-1-a.html

Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esvier
  • Laatst online: 02-09 23:17
met mijn Tytn 2 lukt het ook niet om te syncen met windows 7.
iemand nog ideen?

www.debrasserie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ook hier blijven er problemen met windows 7. Hij synct wel, maar daarna kan je geen afspraak meer veranderen en loopt Outlook vast. Dus dan maar niet syncen en zorgen dat ik gewoon vaak genoeg een backup maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esvier
  • Laatst online: 02-09 23:17
Bij mij ziet mobile device center mn telefoon niet eens. Windows geeft wel een melding van nieuw apparaat gevonden en installeerd iets van een serial driver, maar uiteindelijk zie ik hem niet.

Wil nml mn foto's van mn telefoon afhalen

www.debrasserie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Dan kan je natuurlijk ook gewoon de instellingen veranderen op je telefoon, zodat hij hem als storage apparaat ziet en niet als een wm toestel.

Pagina: 1