Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Onbekende partitie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na het samenvoegen met partiotion magic 7.0 is er een partitie verloren gegaan. Hij geeft aan dat het een PqRP partitie is. Bij schijfbeheer staat dat het een (onbekende pertitie) is. Is de data en partitie nog te herstellen? Via Partition Magic kan ik niets meer. Wie kan mij helpen? :'(

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06 15:52

JvW

On my way home...

Als ik zoek op pqrp recovery op google kom ik van alles tegen. Je schijnt e.e.a. te kunnen recoveren:

Link

Had je al iets geprobeerd of gegoogled? Je TS is niet echt uitgebreid.

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:50

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Gebruik eventueel een nieuwere versie van PM... 7.0 stond bekend om dit soort 'foutjes'...

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-11 18:20

Ray

tja er staat niet voor niets een waarschuwing 'backup before proceding' of iets in die stijl. Helaas heb ik het ook hardleers moeten ervaren met PM (complete mbr aan barrels / fat tabellen weg etc) compleet gelockte HD's (bootmagic)

maar goed, kijk in de faq op dit forum wellicht dat je nog wat kan restoren en zorg de volgende keer voor een backup voordat je zo ingrijpend je HD gaat herinrichten