Dual Layer DVD speelt niet af

Pagina: 1
Acties:

• dr86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Ik heb in encore CS3 een dvd project afgerond, alleen als ik deze op dual layer dvd brand (verbatim, met LG brander op 6x speed) wordt deze niet herkend door mijn dvd speler (voor de tv), normaal herkent deze dual layer dvds wel.

op de pc speelt de dvd wel gewoon af, in media player en in powerdvd 9
weet iemand waar dit aan kan liggen?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Overige Hardware is geen dumpbak.
> Opslagmedia & I/O Controllers.

Fik het ding eens opnieuw op een ander merk schijfje, misschien pakt je speler de schijfjes van je huidige merk niet.

• dr86
  • Niet online
had eerst memorex geprobeerd, maar hoorde van veel kanten dat dat een van de slechtste merken is, dus vandaar verbatim, nog andere merken dan die aan te raden zijn?

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:40
langzamer branden :D

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

d-russo schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 21:15:
had eerst memorex geprobeerd, maar hoorde van veel kanten dat dat een van de slechtste merken is, dus vandaar verbatim, nog andere merken dan die aan te raden zijn?
Hangt een beetje van je apparaat af. Zoek eens of daarover geschreven is mbt mediacompatibiliteit. En een merk zegt vaak nog niet alles, het gaat erom wie de fabrikant is.
Ook dat is aan te raden. Zo langzaam mogelijk fikken en kijken of het dan werkt.

[ Voor 19% gewijzigd door TERW_DAN op 18-09-2009 21:23 ]

• dr86
  • Niet online
hmm hoe weet ik welke brander ik heb dan, er staat alleen LG op, maar geen type nr ofzo

• dr86
  • Niet online
ik zie met everest dat ik deze brander heb:

HL-DT-ST DVDRAM GH20NS10 (DVD+R9:10x, DVD-R9:10x, DVD+RW:20x/8x, DVD-RW:20x/6x, DVD-RAM:12x, DVD-ROM:16x, CD:48x/32x/48x DVD+RW/DVD-RW/DVD-RAM)

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-02 08:55
In nero kun je zien welke brander je hebt.
www.cdfreaks.com, ga naar het forum, daar vind je veel info.
Verbatim zou normaal goed moeten zijn.
Pagina: 1