Betrouwbaarheidsenquete

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Al jaren krijg ik regelmatig mailtjes om de betrouwbaarheidsenquete in te vullen van producten waar ik ooit een productreview over heb geschreven. Die vul ik altijd braaf in. Echter vraag ik mij af waar deze info voor wordt gebruikt en waar het is terug te vinden? Want als ik dit al jarenlang voor Jan met de korte achternaam invul dan ontvang ik die mailtjes liever niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

http://tweakers.net/produ...r/betrouwbaarheidsenquete kan je al je ingevulde betrouwbaarheids-enquêtes bekijken. Het is vooral handig bij productreviews waar dan komt te staan met hoeveel exemplaren je van dat product ervaring hebt.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-09 20:50

Sebazzz

3dp

Pin me er niet op vast, maar volgens mij heeft het er ook mee te maken hoe zwaar je productreview meeteld. Als je bijvoorbeeld na 3 jaar nog steeds dezelfde harddisk gebruikt, zal je review zwaarder meetellen dan bijvoorbeeld iemand die hem na 5 maanden heeft verkocht, en een andere heeft gekocht.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]