[tweakblogs] Indicatie aanwezigheid tweakblog bij user

Pagina: 1
Acties:
  • 379 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zoals ik al eerder had gevraagd (en wat al op de to-do-list staat) zou ik graag een icon willen zien verschijnen als een user een tweakblog heeft (al dan niet met een "verbergen" optie). Dus een icoon net als nu voor de myreacht/gallery/bericht/homepage, maar dan specifiek voor de aanwezigheid van een tweakblog.

Ik wil daar nu echter wat aan toevoegen. Er moet een 2e versie van dat icoon komen met een sterretje. Het sterretje betekent dat die tweakblog recentelijk is bijgewerkt (bv: in de afgelopen 7 dagen).

Dit omdat de tracker, volgens anderen, soms overspoeld wordt waardoor blogs soms niet opvallen. Met het icoon + een icoon met sterretje, kom je gemakkelijker bij andere blogs terecht. Een sterretje op het icoon erbij: als recentelijk bijgewerkt, maakt dat het nog wat overzichtelijker wordt.

Als je op GoT aan het lezen bent wil je niet iedere tweakblogs bekijken als je een icoon ziet staan bij een user. Maar juist misschien wél als er een icoon+ster staat: dan weet je dat die recentelijk wat geblogged heeft. Zo kom je nog eens spontaan terecht op leuke nieuwe blogposts.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2009 20:17 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:44

crisp

Devver

Pixelated

Wat let je om je laatste blogpost in je sig te vermelden? ;)

Het idee is leuk hoor, maar technisch nogal verstrekkend. Sowieso is het voor het kunnen aangeven dat een gebruiker een tweakblog heeft hier op het forum wenselijk/noodzakelijk dat we eerst de sessie-systemen mergen. Het kunnen aangeven dat een blog is bijgewerkt geeft nog meer afhankelijkheden welke performance-wise ook gecached zullen moeten worden. Dat maakt het geheel behoorlijk complex...

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Jullie devvers van GoT kunnen toch alles! _/-\o_

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2009 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Eerst een tweakblogknopje zonder het sterretje er bij voor een update zou ook al een hoop schelen :Y)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:44

crisp

Devver

Pixelated

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.