Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Internet weg na installeren printer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen flauw idee of dit nu het goede topic is, zo niet, excuses op voorhand! Maar ik zit met het volgende probleem. Ik heb een nieuwe pc in elkaar gezet, alles werkt naar behoren, maar nu 3 maanden later heb ik een printertje gekocht, een HP Deskjet F4280. Sinds ik die heb geinstalleerd doet mijn internet het niet meer zo goed.

Het probleem is namelijk dat als ik mijn pc opstart ik niet gelijk op internet of MSN kan. In tegenstelling tot mIrc, stream via winamp, andere gerelateerde internet programma's. Echter MSN en internet nemen de tijd voor zij zich op internet kunnen wagen. Dit kan ongeveer 2 minuten duren NA opstarten.

Ik ben benieuwd hoe dit nu zo kan komen. Re-install printer drivers etc heb ik al gedaan. Specs van pc zijn niet van belang hierin geloof ik.

Verwijderd

Het is windows inderdaad, kijk of je de printer service op manual kan zetten in de services lijst. Zie Wikipedia: Windows service

Ik werk nooit met windows en weet dus niet hoe het opstarten van windows in elkaar zit en hoe je prioriteiten kan zetten wat als eerste opgestart wordt. Het bovenstaande kan je in ieder geval proberen, anders moet je wachten op een windows expert.